Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:12:18 GMT

رئیس جمهور وارد خوزستان شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۵۱۳۳

رئیس جمهور وارد خوزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دقایقی پیش از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد و بلافاصله با یک فروند بالگرد عازم مناطق زلزله زده اندیکا شد.

وی در این سفر ضمن بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا از روند بازسازی و کمک رسانی در این مناطق دیدن می‌کند.

همچنین در این سفر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور را همراهی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور نیز صبح امروز وارد استان شد و از مناطق زلزله زده اندیکا دیدن کرد.

کد خبر 5338529

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران اندیکا ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر آمار کرونا پمپ بنزین قوه قضاییه کرمانشاه گرگان ایلام عکس استانها واکسن کرونا اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چمران: خطر زلزله بیخ گوشمان است

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به نوسازی ساختمان‌های فرسوده در تهران و کشور گفت: در کشور شاهد تعداد زیادی از ساختمان‌های فرسوده هستیم و با این شکل، خطر زلزله بیخ گوشمان است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آیین بهره‌برداری از دسترسی جنوبی به حرم عبدالعظیم حسنی(ع) از بزرگراه شهید آوینی و رونمایی از ناوگان ماشین‌آلات سنگین در قالب یکصدوشانزدهمین پویش امید و افتخار صبح امروز با حضور مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران، حجت‌الاسلام قاضی عسگر؛ تولیت حرم عبدالعظیم حسنی(ع)، رضا شنگی؛ شهردار منطقه 20 و مهدی صداقتی؛ مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران برگزار شد.

مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران در این مراسم، اظهار کرد: همه تلاش ما بر آسایش مردم است تا بتوانیم آن را با کارهای عمرانی و آبادانی فراهم کنیم.

وی افزود: خدمت به مردم و آبادانی موضوع بسیار با ارزشی است و این موضوع ناگفته نماند که خیلی از مشاغل به آبادانی و عمران وابستگی دارد.

چمران به ساخت و ساز در شهر تهران اشاره کرد و گفت: ساختمان‌سازی پایه‌های تولید اقتصادی در کشور است، البته ساختمان‌سازی باید به گونه‌ای شکل بگیرد که مقررات و قوانین آن به طور کامل رعایت شود.

رئیس شورای شهر تهران به نوسازی بافت فرسوده و ساختمان‌های فرسوده در تهران و کشور اشاره کرد و افزود: ما در کشور شاهد تعداد زیادی از ساختمان‌های فرسوده هستیم و با این شکل، خطر زلزله بیخ گوشمان است و چنانچه زلزله‌ای رخ دهد بسیاری از این ساختمان‌ها فرو می‌ریزند و باید این ساختمان‌ها نوسازی شوند.

وی گفت: باید ساختمان‌های محکم،‌ زیبا، و همراه با آرامش مردم بسازیم و این مسئله از هر جهتی کار شایسته و همراه با صواب خواهد بود و به اقتصاد کشور نیز کمک خواهد کرد.

چمران تصریح کرد: در مقطعی کارهای عمرانی متوقف شد و همین مسئله آسیب‌های جدی را به اقتصاد وارد کرد اما ما در این دوره از مدیریت شهری در تلاش هستیم که ساخت و ساز را رونق بدهیم. البته ساخت و ساز باید بر اساس طرح جامع انجام شود.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به نامگذاری سال 1403 از سوی رهبر انقلاب با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: در حوزه ساخت و ساز می توانیم از مشارکت مردم استفاده و خانه‌های فرسوده را نوسازی و بازسازی کنیم.

بهره‌برداری از 26 تقاطع بزرگراهی در سال 1403

وی به موضوع بودجه‌ریزی در مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: در سال گذشته شورای شهر تهران 10 هزار میلیارد تومان اعتبار جدا از اعتبار در نظر گرفته شده در حوزه حمل و نقل پیش‌بینی کرد و امسال نیز رقم قابل توجهی در حوزه حمل و نقل تخصیص پیدا کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فقط ۳۰ درصد دانش کشاورزی وارد مزرعه شده است
  • اعلام دلیل از حال رفتن بازیکن رُم مقابل اودینزه (+عکس)
  • بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان در آبادان وارد مدار می‌شود
  • مستند سفر رئیس جمهور به خوزستان
  • تخصیص 15 هزار میلیارد تومان به حوزه حمل و نقل عمومی تهران
  • چمران: خطر زلزله بیخ گوشمان است/ ساختمان‌ها باید نوسازی شوند
  • خطر زلزله بیخ گوش پایتخت
  • زنگ خطر زلزله بیخ گوش تهران!
  • چمران: خطر زلزله بیخ گوشمان است/ ساختمان‌های فرسوده زیادی داریم
  • چمران: خطر زلزله بیخ گوشمان است