Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ارتش، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش طی پیامی کسب رتبه اول اشراف نیروهای مسلح توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را به حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی تبریک گفت.

متن پیام امیر سیاری به شرح زیر است:

برادر ارجمند؛

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی

ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

کسب رتبه اول اشراف توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بین سازمان‌های عقیدتی سیاسی و نمایندگی ولی‌فقیه در نیروهای مسلح، افتخاری بزرگ برای آجا و مایه خرسندی و مباهات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین اعتبار ضمن تبریک این موفقیت سترگ و خدا قوت به آن برادر ارجمند، از مدیریت و راهبری هوشمندانه و سازنده حضرتعالی و تلاش متعهدانه کلیه کارکنان ولایی آن سازمان مقدس در صیانت فکری، معنوی و سیاسی کارکنان آجا که برآیند خجسته آن، مزین شدن به نور معنویت و اعتلای بصیرت و تقویت و تعمیق روحیه ولایت‌مداری و ارتقاء توان رزمی کارکنان ارتش انقلابی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی و همه خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حبیب الله سیاری

کد خبر 5338543 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش دریادار سیاری افغانستان سیدابراهیم رئیسی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی وزارت امور خارجه حسین امیرعبداللهیان ایالات متحده امریکا هیئت دولت حسین امیر عبداللهیان ایران علی باقری سعید خطیب زاده رژیم صهیونیستی جمهوری اسلامی ایران عقیدتی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی سیفی فرمانده گروه هشتم پدافندهوایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در ستاد منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش با امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده این یگان پدافندی دیدار و گفتگو کرد.

امیرسرتیپ دوم عظیمی در این دیدار اظهار کرد: افتخارات امروز نیروهای مسلح حاصل اطاعت محض از فرامین فرماندهی معظم کل قواست.

وی با بیان اینکه در سایه هماهنگی و هم افزایی نیروهای مسلح افتخارات بزرگی در تاریخ جمهوری اسلامی رقم خورده است، افزود: عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را برهمگان آشکار ساخت ونشان داد جمهوری اسلامی به هیچ وجه اجازه نخواهد داد امنیت ملی اش خدشه دار شود.

سرتیپ دوم عظیمی تاکید کرد: پدافندهوایی در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارد و بصورت حساس و هوشمند از فضای میهن اسلامی حراست می‌کند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی سیفی هم در این دیدار گفت: ارتشیان غیرتمند در کنار سپاهیان جان برکف همیشه و در همه حال در حراست و صیانت از حریم جمهوری اسلامی هستند و با همکاری و هماهنگی با یکدیگر در جهت راهبردهای دفاعی ایران اسلامی گام برمی دارند.

کد خبر 6088203

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران