Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@09:23:48 GMT

احضار ۳ بازیکن پرسپولیس به کمیته اخلاق

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۵۸۵۷

احضار ۳ بازیکن پرسپولیس به کمیته اخلاق

خبرورزشی – خبرورزشی- کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس ۳ بازیکن سرشناس این تیم را احضار کرد.

این ۳ بازیکن باید روز شنبه ۸ آبان ماه برای ادای پاره ای توضیحات به کمیته اخلاق مراجعه کنند.

البته این کمیته هیچ گونه توضیحی در خصوص دلیل احضار این ۳ بازیکن مشهور به باشگاه پرسپولیس ارائه نداده اما این موضوع دلخوری بازیکنان و مربیان این تیم از فدراسیون را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربیان و بازیکنان مجموعه سُرخ معتقدند درآستانه بازی با آلومینیوم اراک و پس از برد مقابل نساجی مازندران این اتفاق به ضرر پرسپولیس است که بیشترین تعامل را با فدراسیون و تیم ملی داشته است.

باید تا روز شنبه منتظر ماند و دید دلیل احضار این ۳ بازیکن پرسپولیس به کمیته اخلاق چه بوده است؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه فدراسیون فوتبال ایران کمیته اخلاق کمیته اخلاق ۳ بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرد که محمود داهود، بازیکن این تیم، ساعاتی پیش از دیدار با میانمار در دور چهارم مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 از ترکیب اصلی سوریه خارج شده است.

فدراسیون سوریه با انتشار بیانیه‌ای در صفحه اینستاگرام خود نوشت: محمود داهود صبح امروز به دلیل عدم امکان پاسخگویی به درخواست‌هایش اردوی تیم ملی کشورمان را ترک کرد و این موضوع را توسط ایجنتش به ما اطلاع داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: مدیریت تیم تایید می‌کند که علاقه به تیم ملی سوریه حرف اول را می‌زند و جزئیات این اتفاق در آینده اعلام می‌شود.

داهود که سابقه بازی در تیم‌های ملی پایه آلمان را دارد و در حال حاضر عضو باشگاه اشتوتگارت است، مدتی قبل تصمیم گرفت به تیم ملی سوریه بپیوندد.

دیگر خبرها

  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته‌های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • پرویز دهداری؛ دیکتاتور بود یا معلم اخلاق؟
  • صدور آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد