Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@17:21:51 GMT

اصفهان بارانی می‌شود/ افزایش تا ۴ درجه‌ای دما

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۶۰۷۷

اصفهان بارانی می‌شود/ افزایش تا ۴ درجه‌ای دما

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به گذر موج ناپایدار و فعالیت سامانه بارشی در استان اصفهان، اظهار داشت: بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در مناطق غرب، شمال غرب و مرکز استان اصفهان و همچنین ریزش خفیف برف در ارتفاعات استان تا روز یکشنبه نهم آبان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته در سطح استان بارندگی نشد، افزود: بارش‌های پراکنده و خفیف از ساعات بعد از ظهر و شامگاه امروز آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان با بیان اینکه دمای هوا بین ۲ تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد،

ادامه داد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به هشت درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد و هوای صبح فردا در این کلانشهر غبارآلود است.

وی اصافه کرد: چوپانان با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای صفر درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5338598

منبع: مهر

کلیدواژه: بارندگی اداره کل هواشناسی اصفهان افزایش دما ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر آمار کرونا پمپ بنزین قوه قضاییه کرمانشاه گرگان ایلام عکس استانها اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج جدید برف و باران بهاری اصفهان را فرامی‌گیرد

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با ورود موج بارشی از ظهر فردا پنجشنبه به تدریج، وقوع ناپایداری‌هایی را در سطح استان تا روز جمعه انتظار داریم.

وی افزود: از بعدازظهر فردا، افزایش ابر، گاهی وزش تند باد لحظه‌ای، مه آلودی هوا و بارش رگبار بهاری با احتمال رعد و برق و در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ و در مناطق سردسیر استان برف پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در مناطقی چون اردستان، نائین، ورزنه، کوهپایه، مبارکه، گلپایگان، لنجان، شاهین‌شهر و میمه، فریدن، فریدون‌شهر و شهرضا وقوع بارش‌های رگباری محتمل است و در سایر مناطق از جمله شهر اصفهان بارش‌ها پراکنده خواهد بود.

آقایی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا سه درجه افزایش می‌یابد، اضافه کرد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۲ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۶ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، خوروبیابانک با بیشینه دمای ۲۶ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای یک درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان خواهند بود.

کد خبر 6063495

دیگر خبرها

  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • پنج‌شنبه و جمعه این استان‌ها بارانی هستند
  • برف و باران نوروزی اصفهان را فرا می‌گیرد
  • موج جدید برف و باران بهاری اصفهان را فرامی‌گیرد
  • افزایش دمای هوا در جنوب غرب خوزستان
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور
  • افزایش دمای هوای صبحگاهی در همدان 
  • وزش باد پدیده غالب اصفهان/ موج بارشی جدید در راه است
  • کرمان، سومین استان گرم کشور