Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نحوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina؛ شرکت گوگل یک سرویس شبکه تلفن همراه در آمریکا به نام Google Fi دارد که آن را با پیشنهادات و بسته‌های جدید تبلیغ می‌کند. براساس گزارش‌ها به تازگی گوگل طرح اشتراک بسته جدیدی را با نام Pixel Pass معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر، غول موتور جستجو اعلام کرده کهگوگل Fi محافظت پیشرفته‌ای را برای تماس‌ها با رمزگذاری در تلفن‌های هوشمند اندرویدی فعال می‌کند. همچین گوگل گفت که این ویژگی فقط برای تماس بین مشتریان Google Fi کار می‌کند. این بدان معناست که تماس‌هایی که از طریق Google Fi با سایر شرکت‌های مخابراتی برقرار می‌شوند، از همان سطح محافظت برخوردار نخواهند شد. این شرکت همچنین اظهار داشت:" رمزگذاری انتها به انتها  شامل نشانه‌های صوتی و تصویری خواهد بود تا کاربران بلافاصله بدانند که تماس‌های آن‌ها رمزگذاری شده است".

هنگامی که کاربران در حال برقراری تماس با استفاده از برنامه تلفن گوگل هستند،  یک صدای منحصر به فرد می‌شنوند که به گفته توسعه دهندگان این صدا برای نشان دادن تماس رمزگذاری شده است. همچنین گوگل Fi یک نماد قفل را روی صفحه تماس نشان می‌دهد تا به صورت بصری نشان دهد که تماس محافظت شده است.

برای کسانی که اطلاع ندارند، رمزگذاری انتها به انتها به این معنی است که هیچ کس نمی‌تواند به تماس‌های شما گوش دهد و مکالمات شما خصوصی باقی می‌ماند و  فقط کاربر برقرار کننده تماس و دریافت کننده می‌توانند مکالمه را بشنوند.

بیشتر بخوانید

اختلال برنامه گوگل در اندروید را چگونه برطرف کنیم؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گوگل رمز گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)

مهم‌ترین اتفاقی که نه تنها در ایران، بلکه در جهان جستجو شد، پاسخ و حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل بود. بعد از آن، ماه رمضان و شب قدر و دعاهای این ماه بیشترین جست‌وجو را داشتند. نکته جالب اینجاست، مردمی که دعای مجیر جست‌وجو می‌کنند، مرگ «فرامرز اصلانی» خواننده هم برایشان مهم است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین + فیلم
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • (ویدئو) ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین
  • بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)
  • اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند
  • تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • مجرم دستگیر شد/ باتری گوشی‌های اندرویدی چرا خالی می‌شوند؟
  • پیش‌بینی رشد دوبرابری اندروید نسبت به iOS در سال ۲۰۲۴