Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ علی یارمحمدی رئیس بازرسی معاونت عملیات ناجا در دیدار با جانشین انتظامی استان ایلام با قدردانی از عمکرد مطلوب پلیس ایلام، گفت:به منظور ارزیابی و نظارت برعملکرد مجموعه انتظامی استان ایلام، اکیپ‌هایی از بازرسی ناجا به مدت ۴ روز در شهرستان‌ها و رده‌های تخصصی حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: در این بازدید‌های تخصصی و موشکافانه، عملکرد انتظامی استان ایلام در اجرای ماموریت‌های محوله در مرکز و شهرستان‌های تابعه مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت.

رئیس بازرسی معاونت عملیات ناجا یادآور شد: خدا را شکر با اقدامات خوب صورت گرفته در انتظامی استان ایلام و در بحث کیفیت و کمیت در حوزه ستاد و شهرستان نسبت به سال ۹۸ شاهد افزایش قابل توجه و ملموس در حوزه اجرای خوب ماموریت‌ها در استان بوده ایم.

او با بیان اینکه با تغییر تاکتیک‌های مناسب در انتظامی استان ایلام، اقدامات خوبی صورت گرفته است، عنوان کرد:با ارزیابی چند روزه همکارانم، معاونت عملیات انتظامی استان ایلام در سطح طیف ارزیابی، در رتبه برتر قرار گرفت.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت اجتماعی ماموریت پلیس انتظامی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آرامش در شهر توسط پلیس شهرستان اردل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سرهنگ "صادق رضایی" اظهار داشت: با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، طرح آرامش در شهرستان توسط مأموران انتظامی شهرستان "اردل" اجرا شد.

وی افزود: با اجرای این طرح که با هماهنگی مرجع قضائی اجراء شد، ۴معتاد متجاهر جمع آوری و مقداری اقلام ممنوعه کشف وضبط گردیدو دستگیرشدگان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردل با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است؛ خاطرنشان کرد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و انتظار می رود مردم عزیز در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888879

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • اجرای طرح آرامش در شهر توسط پلیس شهرستان اردل
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • اجرای طرح امنیت محله محور پلیس در شهرهای لرستان
  • تشدید نظارت بر داروخانه‌های ایلام در ایام نوروز
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند
  • ۶ ماموریت پلیسی در سمنان انجام شد/ پایان گروگانگیری در ایوانکی