Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ریاست جمهوری لبنان،‌ بعدازظهر امروز (جمعه)، اعلام کرد که رسما از مسکو درخواست کرده تصاویر ماهواره‌ای مربوط به روز انفجار در بندر بیروت را در اختیار مقامات قضایی این کشور قرار دهد.

این خواسته رئیس‌جمهور لبنان در دیدار با «الکساندر روداکوف» سفیر روسیه در بیروت مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المیادین با اشاره به اینکه دو طرف در دیدار امروز به روابط دوجانبه روسیه و لبنان و راه‌های توسعه آن پرداخته‌اند.

گفتنی است که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌ جمهور روسیه نیز چند روز پیش در لابه‌لای اظهاراتش گفت که مسکو امکان کمک به روند تحقیقات در خصوص انفجار بندر بیروت را مورد بررسی قرار خواهد داد و تصاویر مربوط به ماهواره‌ها را در صورت موجود بودن، به طرف لبنانی ارائه خواهد کرد.

کشور لبنان در تاریخ چهارم آگوست سال ۲۰۲۰ (۱۴ مرداد) در بندرگاه بیروت شاهد انفجاری مهیب بود؛ انفجاری که بیش از ۲۰۰ کشته و ۶۵۰۰ مجروح به دنبال داشت.

کد خبر 5338749

منبع: مهر

کلیدواژه: میشل عون روسیه انفجار بیروت عراق ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی لبنان روسیه سودان ترکیه عربستان سعودی فلسطین سوریه ایران افغانستان رجب طیب اردوغان انتخابات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ دیدار مردمی در استان سمنان خواهد داشت

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از مشخص شدن برنامه دیدارهای مردمی رئیس جمهور به استان سمنان در قالب سفر دوم هیأت دولت سیزدهم خبر داد و ابراز کرد: حجت الاسلام رئیسی دو دیدار مردم نیز خواهد داشت و در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دو دیدار مردمی حجت الاسلام رئیسی در سمنان و شاهرود خواهد بود، افزود: به واسطه اینکه آغاز سفر استانی دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان از سمنان خواهد بود، نخستین دیدار مردمی رئیس جمهور نیز در مرکز استان برنامه ریزی شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه این دیدار ساعت ۹ صبح پنجشنبه در مسجد امام (ره) سمنان برگزار می‌شود، تاکید کرد: رئیس جمهور بعد از ظهر به شاهرود سفر کرده و ساعت ۱۶ در استادیوم تختی در جمع مردم شرق استان سمنان سخنرانی خواهد کرد.

هاشمی با بیان اینکه ستاد استقبال با همکاری شهرداری‌های شاهرود و سمنان تمهیدات لازم را برای استقبال و سخنرانی رئیس جمهور از روزهای قبل انجام داده‌اند، افزود: استان سمنان آماده برگزاری سفر دوم استانی کابینه سیزدهم است.

کد خبر 6080624

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • چین: کار زیادی پیش از نشست صلح اوکراین باید انجام شود
  • رئیسی ۲ دیدار مردمی در استان سمنان خواهد داشت
  • دیدار نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان با امیرعبداللهیان
  • زلنسکی قانون بحث برانگیز سربازی اجباری را امضا کرد
  • مردم استان سمنان در انتظار دیدار با رئیس جمهور
  • قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد
  • رییسی و پوتین درباره حمله سپاه به اسرائیل چه گفتند؟
  • پوتین در گفت و گو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین روش برای تنبیه متجاوز بود
  • مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و روسیه درباره عملیات «وعده صادق»