Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@20:40:18 GMT

متناسب‌سازی حقوق‌ها متوقف نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۷۶۸۵

متناسب‌سازی حقوق‌ها متوقف نمی‌شود

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه موضوع «بازپس‌گیری سهام واگذارشده دولت به سازمان تأمین اجتماعی»، یک مشکل قانونی میان ما، مجلس و دولت است که حل خواهد شد گفت: حتماً کسری بودجه و منابع داریم اما متناسب‌سازی را با همه فشارها اجرا و ماه به ماه حقوق را بر اساس آن می‌پردازیم.

به گزارش ایمنا، میرهاشم موسوی در واکنش به مباحث مطرح شده اخیر پیرامون احتمال بازپس‌گیری سهام واگذارشده دولت به سازمان تأمین اجتماعی جهت تهاتر مطالبات بیمه‌ای سازمان مزبور از دولت و همچنین اجرای طرح متناسب سازی مستمری‌ها که در دولت قبل انجام شده بود، گفت: این یک مشکل قانونی میان ما، مجلس و دولت است که حل خواهد شد و مشکل خاصی در رابطه با این ۶۹ هزار میلیارد تومان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به اینکه آیا در صورت جدی شدن این موضوع، تأمین بار مالی همسان سازی حقوق بازنشستگان با مشکل مواجه نخواهد شد، گفت: متناسب سازی را با همه فشارهایی که به ما وارد می‌شود اجرا می‌کنیم و ماه به ماه حقوق را بر اساس متناسب سازی می‌پردازیم.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی افزود: طبق روال ماه‌های گذشته حقوق بازنشستگان را پرداخت کردیم.

موسوی درباره روبه‌رو شدن این سازمان با کمبودهای بودجه‌ای افزود: حتماً کسری بودجه و منابع داریم. متناسب سازی یک باری بود که بر اساس شرایط اقتصادی کشور به صندوق بیمه‌ای ما تحمیل شد، اما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که پرداخت‌های ما به روز باشد. طی دو ماهی که بنده مسئولیت سازمان را برعهده گرفتم حقوق‌ها سرموعد مقرر پرداخت شده و مشکل خاصی نبوده است؛ اما کسری منابع داریم و راهکارهایی را برای جبران منابع پیش بینی کرده‌ایم. انشاالله تا پایان سال مشکلی نخواهیم داشت.

منبع: ایسنا

کد خبر 531861

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرپرست سازمان تأمین اجتماعی میرهاشم موسوی همسان سازی حقوق بازنشستگان آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همسان سازی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی ادامه همسان سازی حقوق بازنشستگان نوبخت همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 1400 همسان سازی حقوق کارگران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان تأمین اجتماعی متناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رئیس جهاد دانشگاهی همدان گفت: این آزمون برایجذب نیروی مورد نیاز اداره کل تأمین اجتماعی استان همدان و همچنین مدیریت درمان استان در محل پیام نور برگزار شد

مهدی میرزاپور افزود: در این آزمون استخدامی تعداد ۱۷۸۳ نفر با هم به رقابت پرداختند و در نهایت ۱۱۹ نفر به شکل پیمانی جذب سازمان تأمین اجتماعی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در همدان
  • چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟
  • چرا حقوق و مالیات‌ها در کشور متناسب نیست؟
  • کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟