Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ فرخ جمالی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اعلام وقوع تصادف زنجیره‌ای در بلوار ارتش به‌دلیل لغزندگی زمین و بی‌توجهی رانندگان به قوانین و رعایت سرعت مناسب گفت: متاسفانه از زمان آغاز بارش باران تاکنون ۳۵ تصادف در نقاط مختلف شهر به ثبت رسیده که اتفاق رخ داده در بلوار ارتش یکی از مهم‌ترین رویداد‌های امروز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به برخود و تصادف شدید یک دستگاه پراید با یک دستگاه خاور نیز تاکید کرد: خوشبختانه تاکنون ۳۵ تصادف ثبت شده فوتی نداشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با تاکید بر الزام رعایت سرعت مناسب هنگام لغزندگی معابر، به رانندگان توصیه کرد: در روز‌های بارانی رانندگان دقت لازم را هنگام رانندگی داشته باشند، متاسفانه در روز جاری شاهد بی دقتی و بی توجهی رانندگان به رعایت سرعت لازم بوده ایم.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف لغزندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران‌زمین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران