Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:57:46 GMT

کلاهبردار اینترنتی در دام پلیس دهلران

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۸۲۵۸

کلاهبردار اینترنتی در دام پلیس دهلران

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: درپی مراجعه شخصی با هویت معلوم و با در دست داشتن مرجوعه قضائی مبنی کلاهبرداری ۸۰ میلیونی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پرونده‌ای تشکیل و در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نظر به اظهارات شاکی پرونده در خصوص جلب اعتماد وی توسط فردی ناشناس و با صفحه جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و مستندات اخذ شده توسط کارشناسان پلیس فتا در کمترین زمان ممکن عامل کلاهبرداری اینترنتی شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان با هماهنگی کلانتری ۱۹ امام خمینی شهرستان اسلامشهر در یک اقدام پلیسی این متهم را دستگیر و از وی تعدادی کارت عابر بانک سرقتی و یک قبضه اسلحه گرم غیرمجاز کشف کردند.

او با بیان اینکه فرد دستگیر شده به بزه انتسابی خود معترف شده اضافه کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ مکی از شهروندان خواشت: در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir تماس‌های مردمی درخواست خود را ثبت و یا با شماره تماس‌های ۰۸۴۳۳۷۲۳۶۰۰-۰۸۴۲۱۸۳۲۱۲۷ و یا با شماره مرکزفوریت‌های سایبری ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جرائم رایانه ای فرمانده انتظامی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد رضا میرحیدری در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در معیت کارشناسان سازمان صمت به یک شرکت در آدرس معلوم مشکوک گشته و برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در ادامه طی هماهنگی و تعامل مناسب با مقام قضائی استان، در بازرسی صورت گرفته از شرکت موصوف ۲ تن و ۶۹۰ کیلوگرم چایی و ۳۷۳ تن و ۵۸۸ کیلوگرم روغن خوراکی جمعاً به میزان ۳۷۶ تن و ۲۷۸ کیلوگرم به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبارها و عدم ثبت ورود و خروج کالا به انبارها کشف و توقیف شد.

میرحیدری اضافه کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه، ۱۸۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه ضمن پلمب شرکت مذکور، یک نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: شناسایی و برخورد با عوامل فرصت طلبی که مبادرت به احتکار کالا کنند به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 6084030

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم