Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@10:53:22 GMT

هفته سوم و جدال حساس برای شماره ۴۰ پرسپولیسی ها

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۸۲۷۲

بازگشت حامد پاکدل به اراک برای رویارویی با آلومینیوم بی شک یکی از جذابیت های بازی سرخ ها خواهد بود.

جدال با آلومینیوم اراک برای مهاجم پرسپولیس از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش طرفداری، حامد پاکدل که در نقل و انتقالات تابستانی سرخپوش شد و در ۴ دیدار رسمی پیراهن پرسپولیس را به عنوان بازیکن تعویضی برتن کرده و هفته اول نیز طعم گلزنی با این پیراهن را چشیده، حالا در شرایطی برای بازی سوم سرخ ها راهی اراک و رویارویی با آلومینیوم می شود که از این شهر خاطرات ریز و درشت بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد پاکدل فصل گذشته پیراهن آلومینیوم را به تن داشت و در ۲۶ دیدار لیگ برتری برای این تیم ۱۰ گل به ثمر رساند. یکی از مهمترین گل های این مهاجم برای تیم اراکی نیز مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم به ثمر رسید. گلی که حامد بعد از به ثمر رساندن آن شادی نکرد و در پاسخ خبرنگاران گفت:

به احترام هواداران میلیونی پرسپولیس که آن موقع ناراحت بودند خوشحالی نکردم. من خودم پرسپولیسی هستم و می‌دانم وقتی پرسپولیس گل می‌خورد هواداران چه حسی دارند به خاطر همین و به احترام آنها خوشحالی نکردم.

با گذشت یک فصل، سرنوشت به گونه ای رقم خورد که حامد پاکدل حالا با پیراهن پرسپولیس مقابل آلومینیوم و رسول خطیبی قرار بگیرد و این مهاجم بدون شک انگیزه های زیادی دارد تا این بار در اراک با پیراهنی متفاوت گلزنی کند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم سیدجلال حسینی، سعید آقایی و عالیشاه به کمیته اخلاق فراخوانده شدند چرا قرارداد ژستد نهایی نشده است؟ وین رونی: شرایط فعلی منچستریونایتد قابل قبول نیست؛ تماشای بازی مقابل لیورپول آسان نبود اینتر آماده فروش اریکسن به یک تیم خارجی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حامد پاکدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس یک جلسه محروم شد

دانیال اسماعیلی‌فر که در جریان بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان حرکتی حاشیه ای اجام داده بود یک جلسه به طور قطعی محروم شد و بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی را از دست داد. درواقع برای دانیال محرومیتی مشابه امید نورافکن درنظر گرفته شد.

با این حساب ویرا باید در بازی جام حذفی مقابل نماینده اراک از وجود وحدت هنانوف به جای اسماعیلی‌فر استفاده کند.بازیکنی که در سال جدید کمتر بازی کرده اما هر وقت به میدان رفته نسبتا خوب بازی کرده است.

پرسپولیس در لیگ برتر به آلومینیوم باخته بود و حالا برای انتقام آن شکست به اراک می رود تا در جام حذفی مقابل شاگردان حسینی قرار بگیرد. جالب این که عنوان شده بود جلسه انضباطی اسماعیلی فر فردا برگزار می‌شود.

 

منبع:خبرورزشی   

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • تاکید حسینی: فقط به فکر پرسپولیس باشید
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • پرسپولیس با چهره متفاوت مقابل آلومینیوم
  • ستاره پرسپولیس یک جلسه محروم شد
  • ستاره پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک را از دست داد
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • خبر خوب برای پرسپولیسی ها درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • دوئل همسایه‌ها؛ ذوب آهن اصفهان میزبان آلومینیوم اراک