Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بازی که در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید حیدریان قم برگزار شد، هر دو تیم بازی سریع و درگیرانه ای را به نمایش گذاشتند، اما حامد سنایی دروازه بان چیپس یک شب رؤیایی را پشت سرگذاشت و چندین ضربه داخل چارچوب بازیکنان فردوس را با واکنش های عالی به کرنر فرستاد.

تیم فوتسال فردوس قم که پس از کسب نتایج بسیار ضعیف در شش هفته گذشته لیگ برتر و تغییر کادر مربی گری خود، در این دیدار خانگی به دنبال کسب هر سه امتیاز بود، بازی نسبتا خوبی را در برابر حریف مشهدی خود به نمایش گذاشت، اما اشتباهات فردی بازیکنان فردوس، بازی را به سود تیم میهمان خاتمه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتسال چیپس کامل مشهد نیز که تازه به لیگ برتر گام گذاشته و تا هفته ششم، بازی های آنچنان خوبی را به نمایش نگذاشته بود، در خانه فردوس از فرصت های خود به خوبی استفاده کرد و با یک دفاع منطقی توانست برنده این بازی مهم باشد.

تیم فردوس قم با این باخت خانگی در پایان هفته هفتم با کسب ۶ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور قرار گرفته و تیم چیپس کامل مشهد نیز با یک بازی کمتر و کسب ۷ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار گرفته است.

تیم فوتسال فردوس قم در دو هفته آینده ابتدا در شهر ری میهمان تیم راگا خواهد بود و سپس در خانه خود در برابر سپاهان اصفهان صف آرایی خواهد کرد، اما رضا زرخانلی سرمربی جدید این تیم باید برای اشتباهات متعدد خط دفاع و گل نزنی خط حمله فردوس فکر و اندیشه جدی داشته باشد./

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال قم لیگ برتر فوتسال قم فردوس قم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟

همشهری‌آنلاین - بهروز رسایلی

مسابقات لیگ برتر در حالی وارد هفته بیست‌وچهارم می‌شود که حالا دیگر عملا می‌توان گفت کورس قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس در جریان است؛ دو تیمی که با یک امتیاز فاصله در رده‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند و نبرد جانانه‌ای برای بالا بردن جام در پایان فصل خواهند داشت. این کورس جذاب از زوایای متعدد قابل بررسی است و بخش قابل‌توجهی از محتوای رسانه‌های ورزشی را به‌خودش اختصاص داده. مطلب پیش رو نیز به مرور دو نکته در این زمینه می‌پردازد.

امتیاز نامرئی استقلال پرید

از همان زمانی که دربی برگشت تهران به تساوی بدون گل انجامید، این بحث داغ شد که درصورت برابری امتیازات سرخابی‌ها در پایان فصل، آیا گل زده در خانه حریف ارزشی خواهد داشت یا نه؟ می‌دانیم چند فصلی هست که ملاک اول برای تعیین تیم برتر، به نتیجه بازی رودررو تغییر کرده است. دربی رفت به میزبانی پرسپولیس یک-یک مساوی شد و دربی برگشت به میزبانی استقلال با تساوی بدون گل به پایان رسید. بنابراین اگر گل زده در خانه حریف ارزش می‌داشت، استقلال دست بالا را در اختیار می‌گرفت. با این حال سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ سرانجام در یک برنامه تلویزیونی به صراحت اعلام کرد درصورت برابر شدن امتیازات و نیز تشابه نتایج در مسابقات رودررو، تفاضل گل ملاک است و گل زده در خانه حریف ارزشی ندارد. به این ترتیب برتری استقلال فعلا همان یک امتیاز است و اگر پرسپولیس به این تیم برسد، نهایتا تفاضل گل تعیین‌کننده تیم برتر خواهد بود. این طبیعتا نمی‌تواند خبر خوبی برای آبی‌ها باشد، اما گذشته از اینکه اساسا با برگزاری ۲‌مسابقه رفت و برگشت در یک ورزشگاه و در شرایط کاملا مشابه دیگر خانه خودی و حریف معنایی ندارد، باید به این نکته هم توجه کرد که در لیگ‌های معتبر اروپا مثل اسپانیا و ایتالیا نیز درصورت برابری امتیازات و کسب نتایج یکسان در مسابقات رودررو، سراغ تفاضل گل می‌روند و گل زده در خانه حریف فاقد ارزش است. هم‌اکنون تفاضل گل استقلال و پرسپولیس به‌ترتیب ۱۹و ۱۷است و وقت آن رسیده که سرخابی‌ها برای به جا گذاشتن یک ذخیره مطمئن، کمی بیشتر گل بزنند.

اگر نتایج دور رفت تکرار شود

۷‌بازی پایانی فصل برای سرخابی‌ها به‌شدت سرنوشت‌ساز است و همه نگاه‌ها به نتایج ۲‌تیم در این بازه زمانی دوخته شده. قطعا هیچ روزی در فوتبال شبیه دیروز نیست، اما می‌شود نگاهی به ۷‌بازی پایانی استقلال و پرسپولیس انداخت و این سؤال را مرور کرد که اگر عینا نتایج دور رفت تکرار شود، کدام تیم قهرمان خواهد شد؟

استقلال در این ۷‌بازی باید مقابل شمس‌آذر، تراکتور، ذوب‌آهن، فولاد، نساجی، گل‌گهر و پیکان قرار بگیرد. این در حالی است که آبی‌ها از هماوردی با این رقبا در نیم‌فصل اول مجموعا ۱۳امتیاز به‌دست آوردند. پرسپولیس هم در ۷‌گام آخر باید رودرروی نفت آبادان، سپاهان، نساجی، هوادار، استقلال خوزستان، شمس‌آذر و مس رفسنجان قرار بگیرد. پرسپولیس در دور رفت برابر این تیم‌ها در مجموع ۱۲‌امتیاز به‌دست آورد. در نتیجه اگر قرار به تکرار همین نتایج باشد، با احتساب برتری یک امتیازی فعلی استقلال، آبی‌ها با ۲‌امتیاز اختلاف قهرمان خواهند شد.

کد خبر 845103 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شگفتی جام ملتهای فوتسال: ژاپن به قرقیز باخت!
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • سپاهان - ذوب آهن؛ تقابل زرد کمرنگ با آهن گداخته!
  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!
  • مهدی: ۳۱ خرداد ماه لیگ برتر به اتمام می‌رسد