Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@18:14:55 GMT

عکس متفاوت از مهران غفوریان در دوران نقاهت

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۹۳۵۲

عکس متفاوت از مهران غفوریان در دوران نقاهت

آخرین خبر/ مهران غفوریان با انتشار این عکس نوشت:

سلام … خدا روشکر میکنم بابت داشتن شما شما دوستام همکارام که همه عشقهای من هستین که اینقدر دوستم دارین که اینقدر نگران سلامتیم بودین که اینقدر خوبید که میگین :خدا دوباره تو رو به ما داد دوستتون دارم و از همه شما ممنونم همه شما که چندین بار به تلفن من زنگ زدید و متاسفانه نتونستم پاسخ بدم میبوسم دست همه شما رو که پشت در بیمارستان بودین که از حال من با خبر شید و متاسفانه به خاطر شرایط خاص من شما رو راه ندادن …دوستتون دارم  و ممنونم از همه مردمی که اینقدر مهربانانه برای سلامتی من دعا کردن و ممنونم از همسرم که شبانه روز در حالی که هانا رو هم ترو خشک میکرد سعی میکرد تلفن دوستان منو جواب بده و اونها رو بی خبر نگذاره و همچنین خانواده همسرم

ممنونم از همه دوستانم در خارج از ایران که همه۲۴ ساعت پیگیر حال من بودن میبوسم دستاتونو میبوسم قلب مهربونتون رو و باز هم تشکر میکنم از پروژه هایی که باهاشون قرارداد دارم که همه اونها هم منو تنها نزاشتن و بهم دلگرمی دادن و پشتم بودن(نیسان آبی خاتون نوبت لیلی  پدر گواردیولا )و ممنونم از پلتفرمهای فیلیمو و نماوا » و تشکر میکنم از صدا وسیما که در اولین ساعات پس از عملم بیمارستان بودن و اطلاع رسانی کردن و همچنین همه کانالهایی که با ز هم برای سلامتی من ابراز نگرانی کردن و همچنین از کادر درمان و پرسنل بیمارستان فوق تخصصی قلب جماران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایان دکتر صالحی ،خداپرست،شیروانیان،عارفی زاده ،دامن پاک و…. وبرادرم مهدی غفوریان و مادرم

نمیدونید چقدر لذت بخشه در یک جدال مرگ و زندگی زنده بمونی تا ببینی که تنها نبودی در اون جدال و این هممممممممه با تو بودن با همه قلبشون دوستتون دارم دوستتون دارم و دوستتون دارم

مهران غفوریان جمعه/۷/آبان/۱۴۰۰

۲۹/اکتبر/۲۰۲۱ و زندگی من با وجود شما زیبا

منبع: فردا

کلیدواژه: مهران غفوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سهراب کمری اظهار کرد: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین ماه سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

وی بیان کرد: این میزان کالا ارزشی بالغ بر ۹۲ میلیون و۳۲۰ هزار دلار داشته است.

کمری افزود: عمده کالاهای صادراتی از مرز مهران شامل انواع محصولات کشاورزی، محصولات پتروشیمی، تجهیزات نیروگاهی، مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک، مصنوعات فلزی و پلاستیکی است.

سرپرست گمرکات ایلام اظهار داشت: تعداد پروانه‌های خروج موقت صادرشده در این مدت رشد ۵۶۵ درصدی را داشته است.

کمری همچنین به آمار تردد مسافر از مبادی ورودی و خروجی مرز مهران در فروردین ماه اشاره و گفت: تشریفات گمرکی کالاهای همراه بیش از ۳۶۰ هزار نفر مسافر در کمترین زمان توسط کارکنان گمرک ایلام دراین بازه انجام گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 6088335

دیگر خبرها

  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد
  • اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏
  • اگر فضا پر از ستاره است پس چرا اینقدر تاریک است؟!
  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!
  • (ویدئو) اشتباه ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش
  • ببینید | اشتباه باورنکردنی ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش؛ چه شد؟
  • (ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!
  • خاطره بامزه جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان (فیلم)