Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا کمرئی از تصمیم گیری جدید ستاد ملی مقابله با کرونا طی هفته آینده برای بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: بازگشایی در مناطق روستایی انجام شده همچنین در این روند تغییری صورت گرفته که قرار شد مدارس مقطع تحصیلی متوسطه دوم نیمه دوم آبان ماه بازگشایی شوند.

علیرضا کمرئی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آخرین وضعیت بازگشایی مدارس به خبرنگار اجتماعی برنا گفت: درباره بازگشایی مدارس در شهرهای بزرگ به صورت کلی بحث‌هایی مطرح است اما باید تا اوایل هفته صبر کنیم تا جزئیات آن مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارس متوسطه دوم نیمه دوم آبان ماه بازگشایی می شود

او با بیان اینکه روز یک‌شنبه؛ ستاد مقابله با کرونا تصمیم جدیدی درخصوص بازگشایی مدارس خواهد گرفت و هر آنچه که صحبت در این زمینه وجود دارد مربوط به مباحث قبلی است و باید منتظر تصمیم جدید در این باره باشیم، افزود: بازگشایی در مناطق روستایی انجام شده همچنین در این روند تغییری صورت گرفته است که قرار شد مدارس مقطع تحصیلی متوسطه دوم نیمه دوم آبان ماه بازگشایی شوند.

کمرئی درباره تعطیلی مدارس در روستاها و شهرستان به دلیل ابتلا دسته جمعی دانش آموزان به بیماری کرونا تصریح کرد: ما چنین گزارشاتی را دریافت نکردیم چرا که عمدتا بازگشایی در مناطق روستایی و با رعایت پروتکل ها انجام شده است.

گزارشاتی مبنی بر همه گیری کرونا در مدارس نرسیده است

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس ادامه داد: اگر اخباری در خصوص تعطیلی مدارس تازه بازگشایی شده به دلیل درگیری همه دانش آموزان مطرح می‌شود، ممکن است اخبار منتشر شده سال‌های گذشته باشد که دوباره بازنشر داده می شود.

او با اشاره به بازگشایی همزمان خوابگاه‌های دانش‌آموزی با کلاس‌های حضوری مدارس گفت: برخی از مدارس روستایی، مدارس شبانه‌روزی هستند که در مقاطع اول و دوم متوسطه فعالیت می‌کنند. چنین مدارسی پروتکل‌های مجزایی دارند که قبلا اعلام شده و از سویی دیگر طبق این پروتکل‌ها خوابگاه‌های دانش‌آموزی مجاز به بازگشایی بودند و در این راستا نیز تعدادی بازگشایی انجام شدند.

دلیل بازنشدن خوابگاه های دانش آموزی چیست؟

کمرئی تأکید کرد: احتمال باز نشدن تعدادی از خوابگاه‌های دانش آموزی به دلیل برخی از محدودیت‌های موجود برای برخی از مدارس روستایی وجود که دلیل باز نشدن چنین خوابگاه‌هایی می‌تواند اجازه ندادن منطقه آموزشی و یا تدوین برنامه جدید بازگشایی طبق مصوبات جدید ستاد مقابله با کرونا و تصمیمات آینده باشد.

انتهای پیام/ 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش برنا تعطیلی مدارس دانش آموزان آموزش و پرورش شبانه روزی وزارت آموزش و پرورش بازگشایی مدارس خوابگاه های دانش آموزی بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رضا سابکی گفت: علاوه بر محکوم کردن اقدام یادشده، آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر اقدام‌های تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیای دانش‌آموز، نسبت به اصلاح پوشش اقدام شود.
سابکی ادامه داد: به دانش‌آموزان و اولیاء اطمینان می‌دهیم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.
وی از  اولیاء دانش‌آموزان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولان آموزش و پرورش برسانند.

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری