Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:25:24 GMT

تصادف در اتوبان قزوین - کرج ۹ مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۰۵۴۰

تصادف در اتوبان قزوین - کرج ۹ مصدوم برجای گذاشت

سهیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در محور قزوین به کرج اظهار کرد: در ساعات پایانی شب گذشته دو خودرو در یک کیلومتر پس از پادگان شهدای جوادنیا با همدیگر برخورد شدیدی داشتند.

وی افزود: در پی اعلام این حادثه، بلافاصله چهاردستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های ناصرآباد، آبیک شهری، زیاران و آبیک جاده‌ای به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین افزود: در پی این حادثه ۹ نفر از سرنشینان دو خودرو مصدوم شده بودند که ۵ نفر از آنها نیازمند خدمات درمانی پیشرفته بودند.

وی در پایان یادآور شد: هر ۹ مصدوم حادثه برای رسیدگی درمانی بهتر به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.

کد خبر 5338918

منبع: مهر

کلیدواژه: قزوین سانحه تصادف اتوبان قزوین کرج ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر خطبه های نماز جمعه پمپ بنزین آمار کرونا قوه قضاییه کرمانشاه گرگان ایلام عکس استانها اردبیل واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت