Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، طی روزهای گذشته منطقه یک آزادراه تهران-شمال برای انجام عملیات پاکسازی و ایمن‌سازی مسدود شد.

سعید شاهسواری افزود: از آنجا که بهره‌برداری از آزادراه تهران-شمال بر اساس قرارداد منعقد شده بین بنیاد مستضعفان و دولت به مدت ده سال بر عهده شرکت آزادراه تهرانشمال است دائما این محور را رصد می‌کنیم و با توجه به سازه‌هایی که در مسیر وجود دارد نباید اجازه دهیم که هیچ تهدیدی متوجه مسافران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: یکی از نکاتی که در پایش‌های ادواری به آن برخورد کردیم این بود که صخره سنگی (بولدر) در منطقه جنوبی تونل شماره ۱۱ مشاهده شد و احساس کردیم که شکافی بین آن و دیگر صخره‌ها ایجاد شده است. نهایتا اواسط تابستان بود که به این نتیجه رسیدیم این بولدر خطر جدا شدن دارد و باید پایدارسازی آن را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال ادامه داد: تثبیت این صخره با توجه به ابعاد و وزن ۵۰۰۰ تنی‌اش امکان پذیر نبود بنابراین بر اساس اجماعی صورت گرفته بین پیمانکاران به این نتیجه رسیدیم که این صخره بزرگ باید به تکه سنگ و قطعات کوچکتری تبدیل و از این مسیر برداشته شود اما مخاطراتی در این زمینه وجود داشت و درباره آن نیز بحث و بررسی‌های فراوانی انجام دادیم.

شاهسواری گفت: برای جلوگیری از آسیب رسیدن به سازه‌های آزادراه و و جاده و باغ‌های پایین دست این منطقه از آزادراه انفجار را در سه مرحله و به صورت کنترل شده انجام دادیم و پنجشنبه هفته گذشته آخرین مرحله از انفجار را با موفقیت و بدون خسارت انجام دادیم البته برای جلوگیری از بروز خسارت به آزادراه و سازه‌های آن روی رو سازی آن را با خاک نرم قطور پوشاندیم سازه‌های حائلی را نیز برای جلوگیری سقوط تکه‌های خرد شده صخره در پایین دست تعبیه کردیم.

به گفته وی هم اکنون در حال واریزه‌برداری و انتقال تکه‌های خرد شده صخره مورد نظر هستیم و در روزهای آینده محور به صورت کامل پاکسازی شده و نسبت به بازگشایی منطقه یک آزادراه تهران-شمال اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 634713 برچسب‌ها آزاد راه تهران - شمال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آزاد راه تهران شمال آزادراه تهران شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوه‌خواری در روز روشن در تهران

شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، در اطلاعیه‌ای از کوه‌خواری در روز روشن در حریم منطقه ۲ خبر داد.

به گزارش تسنیم، در این اطلاعیه آمده است: شرکت شهربان و حریم‌بان، اقدامات لازم را برای جلوگیری از این اقدام ناپسند در منطقه ۲ انجام داده است.

در این اطلاعیه اضافه شده است: متاسفانه این اقدام توسط یکی از شهروندان در منطقه ۲ انجام شده که وی اقدام به کرت‌بندی غیرمجاز کرده است. شرکت شهربان و حریم‌بان تاکید کرده حریم‌بانان ناحیه یک منطقه ۲ در حین گشت‌زنی به یک مورد کرت‌بندی غیرمجاز برخورده و فورا اقدام به رفع خلاف و اعاده به حالت اولیه کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • رفع آخرین معارضان طرح آزادراه شهید شوشتری
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • کوه‌خواری در روز روشن در تهران
  • ترکیه منطقه حایل در شمال عراق ایجاد می کند/ حمله زمینی گسترده به شمال عراق بعد از سفر اردوغان
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • زمان تغییر آغاز شده است / تحلیل «المیادین» از وضعیت ایران در منطقه پس از عملیات «وعده صادق»
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • یک مصدوم در پی انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی در کرمانشاه