Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قزوین از مصدومیت ۹ نفر در تصادف دو خودرو در اتوبان قزوین – کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سهیل سلطانی در این باره اظهار کرد: در ماموریتی که شب گذشته به مرکز ارتباطات فوریت های پزشکی استان قزوین اعلام شد خبر از تصادف دو خودرو در محدوده اتوبان قزوین تهران یک کیلومتر بعد از پادگان جوادنیا می داد  که به سرعت چهار آمبولانس اورژانس از پایگاههای ناصرآباد ، آبیک شهری ،زیاران و آبیک جاده ای به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حادثه که ۹ مصدوم داشت  که برای پنج مصدوم اقدامات درمانی پیشرفته توسط کارشناسان فوریتهای پزشکی انجام شد  و تمامی ۹ مصدوم حادثه به بیمارستان رجایی قزوین منتقل شدند. 


 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علوم پزشکی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران