Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: با وجود هک شدن سامانه توزیع بنزین همگی دیدیم که در همان ساعت‌های ابتدایی کار راه‌اندازی مجدد جایگاه‌های سوخت توسط کارکنان نفت انجام شد و در زمان کمتر از ۱۲ ساعت مجدد سوختگیری در جایگاه‌ها از سر گرفته شد.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به هک شدن سامانه توزیع بنزین در کشور گفت:‌ دشمن بر آن بود تا از این طریق موجبات نارضایتی مردم را فراهم کند و به خیالش حوادث آبان‌ماه سال ۹۸ دوباره در کشور تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارشادات مقام معظم رهبری، هوشمندی دولت و صبوری مردم باعث شد تا دشمن در رسیدن به هدفش برای ناآرام کردن کشور ناکام بماند که البته بیان این نکته نیز ضروری به نظر می‌رسد در آبان ۹۸ هم بی‌تدبیری مقامات اجرایی کشور زمینه‌ساز ناآرامی در جامعه شد.

ساعدی خاطرنشان کرد: امروزه جنگ سایبری در سطح جهان مورد استفاده کشورها  علیه یکدیگر قرار می‌گیرد و اینگونه نیست که فقط ایران از این جنگ آسیب ببیند و حتی کشورهایی مثل آمریکا نیز بارها برای‌شان پیش آمده که سایت‌ها و سامانه‌های مهمی که در اختیارشان است توسط هکرها هک شده است.

وی افزود: هک شدن سامانه توزیع بنزین به معنای ضعف ما نیست و آنچه مهم است عملکرد پس از هک شدن این سامانه است که ما در کمتر از نصف روز توانستیم سوختگیری در جایگاه‌ها را از سر بگیریم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: مهم این است که توجه به مسائل مهم و مسائل امنیتی و ... ما را نباید از توجه به مواردی همچون سامانه سوخت و مسائل مرتبط به امور روزمره و ... غافل کند چرا که در جنگ سایبری همه این موارد می‌تواند هک شود و ما می‌توانیم نگاه جامع‌تر نسبت به این موارد داشته باشیم.

کد خبر 634750 برچسب‌ها سوخت - بنزین (پمپ بنزین) مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سوخت بنزین پمپ بنزین مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری مهر، فتح الله توسلی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کبودراهنگ با اشاره به عملیات وعده صادق که پیروزی عزتمندانه ای برای جمهوری اسلامی داشت گفت: عملیات وعده صادق از ابعاد مختلف قابل بررسی است و لایه‌های امنیتی رژیم غاصب آسیب دید و وقتی موشک‌ها و پهبادهای ما مسیری را از خاک کشور طی کردند و به مقصد و هدف خود رسیدند این پیام‌های متفاوتی را برای جهانیان داشت.

توسلی گفت: استفاده از موشک‌های با سوخت مایع و کروز به قابل توجه است و من اطلاع دارم دستگاه‌های امنیتی و مطالعاتی دنیا هنوز در پی این عملیات در شوک هستند و این پیروزی بزرگ را به همه نیروهای مسلح تبریک عرض می‌کنم و الحمدالله با اتحاد و یک صدا کار بزرگی انجام دادند.

وی با اشاره اینکه مجلس دوازدهم همانند مجلس یازدهم که به تعبیر مقام معظم رهبری مجلسی انقلابی است البته با قدرت بیشتر پیگیر مشکلات و مسائل مردم نیز خواهد بود گفت: همه ما منتخبین علی رغم حوزه انتخابیه، نماینده ۹۰ میلیون ایرانی هستیم و همین در چند روز گذشته وزیر صمت را به دلیل کاهش صادرات غیر نفتی خواستیم که باید برای این روند فکری صورت گیرد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ ادامه داد: همه ما تکلیف داریم که مسائل شهرستان را پیگیری کنیم و باید دلسوزانه برای مردم و پیشرفت شهرستان قدم برداریم.

وی افزود: با مجموع وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی نیز صحبت شد و برای آبرسانی و قنوات اعتبار تعریف کردیم و اکنون اعتبارات شهرستان کبودراهنگ به رقم قابل توجه‌ای رسید.

توسلی با بیان اینکه حدود ۶۵ روستای شهرستان مشکل آب شرب دارد گفت: مشکل تعدادی از روستاها حل گردید و پیگیری کردیم که انتقال آب از سد تالوار صورت گیرد و این کار حدود هزار میلیارد اعتبار می‌خواهد که بعد از اخذ ماده ۲۳ پیگیری خواهیم کرد.

توسلی ادامه داد: در سال گذشته اگر پیگیری‌های ما و فرماندار نبود قطعاً با مشکلات جدی مواجه می‌شدیم چرا که چندین روستا از جمله روستای کوهین اکنون آب پایدار دارند و در آینده مشکل دیگر روستاها نیز مرتفع خواهد شد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با اشاره به اینکه در پیوست ۱ بودجه تا سال گذشته چیزی برای شهرستان نداشتیم گفت: از مدیران خواهش داریم برای خود پروژه تعریف کنند تا بتوانیم اعتبار جذب کنیم متأسفانه شاخص‌های مناسبی هم وجود ندارد.

توسلی با تأکید بر توزیع عادلانه اعتبارات گرفت: اجازه نخواهیم داد ظلمی به شهرستان در توزیع اعتبارات شود چرا که حق مردم است، و مدام پیگیری می‌کنیم که این روند تغییر کند و اگر شما کمک نکنید تغییری رخ نخواهد داد.

وی گفت: وضعیت استان همدان در موضوع درآمدها ۹۸ درصد از طریق مالیات است و این فاجعه است برای استان و باید استان به سمت درآمدهای پایدار برود نمی‌شود که با افزایش درصدی وصول به اقشار مختلف جامعه فشار وارد شود و باید دست به دست هم داد تا تولید را رونق بدهیم.

نماینده بهار و کبودراهنگ با اشاره به شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی گفت: مقام معظم رهبری برای تحقق شعار سال همه ما را تکلیف کردند و باید در کارها مردم را شریک بدانیم.

وی با تأکید بر حساسیت مدیران در اعتبارات ادارات گفت: متأسفانه سال گذشته حدود ۹۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی در حال بازگشت به خزانه بود که با پیگیری‌های نمایندگان و استاندار از آن جلو گیری شد، و یکی از شاخص‌های تخصیص اعتبارات عملکرد آن دستگاه است و طبق عملکرد بررسی می‌کنند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ ادامه داد: بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس اخذ کردیم و فقط حدود ۷ میلیارد برای تجهیز مدارس از تهران آوردیم.

وی همچنیین با اشاره به نشست خود با رئیس بانک مرکزی گفت: در جلسه با رئیس بانک مرکزی پیگیر منابع بودیم و تأکید شد که مردم از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات راضی نیستند و خواهش داریم برای منطقه دلسوزی شود.

وی در پایان گفت: اورژانس جز اولویت‌های شهرستان است و باید تا پایان سال تحویل مردم شریف داده شود همچنان که درمانگاه تأمین اجتماعی کبودراهنگ با سرعت در حال ساخت است و اعتبارات آن نیز وجود دارد.

کد خبر 6087674

دیگر خبرها

  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد