Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@15:09:37 GMT

واژگونی اسکانیا با ۳۲ مصدوم

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۲۱۲۷

واژگونی اسکانیا با ۳۲ مصدوم

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، واژگونی اتوبوس گناباد به تهران صبح امروز حادثه آفرید و بنا به اعلام هلال‌احمر، این سانحه رانندگی ۳۲ مصدوم بر جای گذاشته است.

اتوبوس گناباد به تهران در محور سرخه به آرادان و پنج کیلومتر مانده به شهر آرادان از جاده منحرف و واژگون شد و طبق گفته جمعیت هلال‌احمر گرمسار خوشبختانه کسی در آن کشته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه در ساعت ۴:۳۸ در کیلومتر پنج محور سرخه به آرادان و در حوالی شهرک صنعتی سیدآباد به وقوع پیوست و بلافاصله نیروهای امدادی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

یک تیم رهاسازی مصدومان و دو تیم امداد و نجات از مجموعه هلال‌احمر به همراه پنج تیم  از اورژانس گرمسار و آرادان در محل حادثه حضور یافتند و به ۳۲ مصدوم  این سانحه رانندگی امدادرسانی کردند.

به گفته مسؤولان امر، دو نفر در محل حادثه به‌صورت سرپایی درمان و تعدادی نیز به بیمارستان معتمدی گرمسار اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به هم‌وطنان مسافر اقدام می‌شود.

کنترل عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان سمنان با استفاده از سیستم‌های هوشمند ITS از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری استان سمنان انجام می‌شود.

در حال حاضر، ۵۶ دستگاه ترددشمار، ۵۹ سامانه ثبت تخلف و ۲۲ دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند.

سالانه دست‌کم ۱۵ میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند. حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از مردم خواست ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان، حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

۳ نفر از حادثه‌دیدگان جان باختند

تقی کبیری، رئیس پلیس راه استان سمنان در تکمیل خبر سانحه امروز اتوبوس گناباد گفت: این حادثه متأسفانه سبب جان باختن سه نفر شد که توسط نیروهای امدادی استان سمنان رهاسازی شدند.

او همچنین علت وقوع حادثه را لغزندگی جاده به علت بارش باران اعلام و شمار مصدومان اعزامی را هفت نفر  بیان کرد که به بیمارستان گرمسار اعزام شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1116726 برچسب‌ها اخبار حوادث

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار حوادث استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت

به گزارش قدس خراسان، مسلم فائق‌نیا اظهار کرد: این حادثه بعد از ظهر امروز در پنج کیلومتری شرق سبزوار روی داد که پرسنل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: مصدومان این رخداد توسط پرسنل اورژانس، به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.
۶ بیمارستان، ۳۱ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۵۱ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران غرب خراسان رضوی در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد، خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند