Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان یافتن دور اول مسابقات ملی پایان‌نامه‌های سه دقیقه‌ای، علاقه‌مندان تا ۳۰ آبان ماه مهلت دارند تا آثار خود را برای داروی مرحله دوم این مسابقه ارسال کنند.

به گزارش ایسنا، «پاناسه» عنوان جشنواره‌ای است که توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود و طی آن دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف در ویدئوهای ۳ دقیقه‌ای پایان نامه خود را توضیح می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دور اول مسابقات ملی پایان نامه ۳ دقیقه‌ای ۱۵۰ پایان‌نامه‌ در حوزه‌های مهندسی، علوم زیستی، علوم پایه، علوم انسانی، پزشکی، هنر و صنایع خلاق و کشاورزی به عنوان منتخبین اولیه این رقابت برای ورود به مرحله دوم داوری انتخاب شدند.

در مرحله دوم داوری ۳۰ اثر شاخص برای حضور و ارائه آثار در برنامه تلویزیونی برگزیده خواهند شد و ۳۰ آبان ماه جاری آخرین مهلت ارسال آثار برای این دوره تعیین شده است. آثار ارسالی در سایت این رقابت بارگذاری می شود و پس از فرآیند داوری، برترین‌های این رویداد معرفی و از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

در این دوره‌ از جشنواره بیش از ۷۰۰ میلیون تومان جایزه و کمک هزینه‌ پژوهشی نقدی به منتخبین اهدا خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسابقات پایان نامه صندوق حمايت از پژوهشگران پایان نامه دقیقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!

پسر «خداداد افشاریان» رئیس کمیته داوران، و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از برگزاری 28 هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران و در حالی که تنها شش هفته به پایان این رقابت‌ها باقی مانده است تاکنون سه داور آمار بیشترین قضاوت به‌عنوان داور وسط را به خود اختصاص دادند. ناصر جنگی، مسعود حقیقی و پوریا افشاریان با هفت مرتبه قضاوت به‌عنوان داور اصلی تاکنون رکورددار قضاوت در این لیگ هستند.

 البته پسر رئیس کمیته داوران در دو مسابقه هم به‌عنوان داور چهارم در تیم داوری حضور داشته است تا کل آمار ابلاغ‌های وی (داور اصلی و داور چهارم) به عدد ۹ برسد.

افشاریان قصد داشت چند تن دیگر از نزدیکان و اعضای دور و نزدیک خانواده‌اش را هم در داوری وارد کند اما با خبررسانی رسانه‌ها، جلوی این موضوع گرفته شد.

دیگر خبرها

  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در تبریز
  • پایان مرحله اول داوری بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی 
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است
  • راهیابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی
  • راه یابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی
  • آغاز داوری آثار ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند
  • ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی راه یافتند
  • رشد ۷ برابری استقبال از رویداد ایده شو
  • تارتار: کسی فکر نمی‌کرد ملوان روزی با سپاهان رقابت کند