Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال حاضر ۶۳ جایگاه سوخت در محدوده تحت مدیریت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی بنزین با نرخ ۱۵۰۰ تومان به وسیله کارت سوخت به شهروندان عرضه می‌ کنند.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از شرکت  ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان رضوی ، جایگاه های  فعال این  منطقه به تفکیک ناحیه که شهروندان می‌توانند با کارت سوخت از سهمیه  بنزین خود سوختگیری کنند به شرح زیر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ناحیه مرکزی مشهد مقدس ۱-جایگاه جهانی پور میدان فهمیده ٣-جایگاه ١۴۶سه راه فردوسی ۴-جایگاه علی نژاد - پشت بوستان بسیج ۵-جایگاه راه ابریشم- اول جاده میامی ۶-جایگاه شریعتی- کلات ٧-جایگاه روشنی- طلاب مفتح ٨-جایگاه ١٣۶ بلوار امام علی ٩-جایگاه میثاق ١٠-جایگاه ١۶٩ ورودی مشهد ١١-جایگاه الهیه مشهد ١٢-جایگاه١٠٢ چهارراه ابوطالب ١٣-جایگاه ١٧۴ آزادراه ١۴-جایگاه ١۴٣ پایانه بار ١۵-جایگاه ١۶٠ جاده قدیم ١۶-جایگاه١٠۶ خواجه ربیع ١٧-جایگاه١۶٢ سید رضی ١٨-جایگاه ١١۴ ابراهیمی ١٩-جایگاه ١۶۵ عبدالمطلب ٢٠-جایگاه ١۵٧ پیروزی ۵٩ ٢١-جایگاه١٧١ آبکوه ٢٢-جایگاه ١۵۴ جاده کلات ٢٣-جایگاه١٧ شهریور ٢۴-جایگاه ١۶۴ شهید بابا نطر ٢۵-جایگاه١۶٩ مالدار ٢۶-جایگاه١٢٩ خیابان بهار ٢٧-جایگاه١٧٠ خ امام رضا ٢٨-جایگاه١٣١قلعه ساختمان ٢٩-جایگاه١٠٨طلاب ٣٠-جایگاه ١٢١ میدان بار رضوی ٣١-جایگاه١٢٨ طبرسی ٣٢-حایگاه١۵۵ پنج تن ٣٣-جایگاه١٣۵میدان فجر ٣۴-جایگاه١٧٢ سجادیه ٣۵-جایگاه١١۶فلاحی ٣۶-جایگاه١٢٧ ابتدای جاده کلات ٣٧-جایگاه١١٩ علی آبادی ٣٨-جایگاه١١٧ پیروزی ٣٩-جایگاه١٧١ آبکوه ۴٠-جایگاه١٣٣میدان استقلال ۴١-جایگاه١١٢ ترمینال مسافربری ناحیه نیشابور ١-جایگاه محمدی ٢-جایگاه وحدت ٣-جایگاه شهرآباد ۴-جایگاه گلبوی سفلی ۵-جایگاه وصال ۶-جایگاه بینالود ٧-جایگاه امین ٨-جایگاه طلوع ٩-جایگاه شماره ٢٠٨ ١٠-جایگاه زرندی نیشابور ١١-٢٠٧ عطار نیشابور ١٢-جایگاه٢١٩ نیشابور *ناحیه قوچان* ١-جایگاه ۴٠٣صادقی ٢-جایگاه۴٠۵ امام رضا ٣-جایگاه۴٠٨ صابری ناحیه تربت‌جام ١-جایگاه شاهرخ ٢-جایگاه سادات حسینی ٣-جایگاه صالح آباد ناحیه درگز نوخندان ناحیه سرخس ١-جایگاه الغدیر ٢-جایگاه گنبدلی ناحیه فریمان ١-جایگاه ۵٠۴ فریمان

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بنزین کارت سوخت بنزین سهمیه بندی ٢ جایگاه ٣ جایگاه ١ جایگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم در نیشابور

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد احمدزاده ظهر چهارشنبه در نشست خبری کنگره ملی امام‌زادگان محمد محروق و ابراهیم (علیه السلام) اظهار کرد: ۳۰۵ بقعه متبرکه در استان خراسان رضوی داریم و برخی از بقاع اعتبار ملی و جهانی دارند و مورد توجه مردم هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: متأسفانه شناخت کافی از شخصیت امام‌زادگان محمد محروق، ابراهیم (ع) و فضل بن شاذان وجود ندارد و نیاز است برنامه‌های پژوهشی و همایش‌های مربوط به معرفی این بزرگان انجام شود.

وی بیان کرد: شخصیت‌های امام زادگان محروق و ابراهیم (ع) مجاهد، معاصر و نقش آفرین بودند و از جایگاه معنوی و اجتماعی خاصی در زمان خود برخوردار بودند.

احمدزاده با اشاره به بخش پژوهشی کنگره ملی امام‌زادگان محمد محروق و ابراهیم (علیه السلام) ابراز کرد: هیئت علمی این کنگره اقداماتی را از سال گذشته انجام دادند و تاکنون مقالات زیادی در این راستا به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است و فراخوان علمی دیگری نیز در حوزه‌های مختلف نیز صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم (علیهماالسلام) نیشابور در نیمه اول تیرماه سال جاری همزمان با سالروز ورود امام رضا (ع) به نیشابور در این شهر برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: نقش علویان و امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) باعث شکوفایی نیشابور در گذشته بوده اند و این شهر و دیار مدیون این شخصیت علمی و عالم است.

احمدزاده اظهار کرد: در برنامه سالانه متولیان بقعه امام زادگان ابراهیم و محروق (ع) در بحران‌های اجتماعی، تأثیر جایگاه مکان سلسله الذهب، جلوه‌های باغ امامزادگان مؤثر و مورد توجه خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیان کرد: از جمله مقالاتی که تاکنون به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است شامل بررسی نصب و شخصیت امام‌زادگان محروق، بررسی نسل امامزاده محروق، بررسی رویداد زیارت امام رضا (ع) از امام زاده محروق، اسناد مربوط به امام زاده محروق و ابراهیم، بررسی موقوفات و وقف امامزادگان محروق و ابراهیم، نقش بقعه امامزادگان محروق و ابراهیم در جذب گردشگر و بررسی معماری بقعه امامزادگان محمد محروق و ابراهیم (ع) می‌شود.

وی بیان کرد: تا به امروز بیش از ۳۰ شعر از شاعران دریافت شده است و در بخش‌های عکاسی و چند رسانه‌ای نیز با موضوع مراسم و زیارت بقعه فراخوان زده شده است.

احمدزاده تاکید کرد: در ۱۰ تیرماه همزمان با سالروز ورود امام رضا (ع) به نیشابور در محل بقعه امامزادگان محمد محروق و ابراهیم (ع) اختتامیه کنگره ملی انجام خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: نیشابور شهر حدیث سلسله الذهب است و این شهر معروف به شهر میزبان امامزادگان است و باید به این شهره نیز به مردم معرفی شود.

وی تصریح کرد: این کنگره هیچ گونه اعتبار دولتی ندارد و تمام بودجه همایش از سوی خیرین و وجوهات مردمی تأمین می‌شود.

کد خبر 6080887

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم در نیشابور
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد