Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار "مهدی رحیمی" روز شنبه در جلسه پدافند غیرعامل شیلات لرستان افزود: برای هر استان یک طرح جامع پدافند غیرعامل تعریف و کل دارایی های هر استان احصا شده است.

وی ادامه داد: لرستان در این خصوص پیشرو بود و کل مطالب مربوط به تهدیدات، آسیب پذیری و مصون سازی استان در قالب طرح جامع پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قرارگاه های زیستی، شیمایی و پرتوی در این طرح پیش بینی شده است تصریح کرد: هر سال برنامه هایی از این طرح عملیاتی و اجرایی می شود که طرح لرستان به دستگاه ها ابلاغ و امسال ۱۰ برنامه در بحث زیرساخت ها پیش بینی شده است.

رحیمی گفت: باید امسال هر دستگاه برای سال ۱۴۰۱ پیش بینی و اعلام اعتبار کند تا در بودجه سال آینده دنبال شود بنابراین سال بعد زمان سرعت در اجرای برنامه های طرح جامع خواهد بود که لرستان یکی از استان های پیشتاز در آماده کردن و بروز رسانی طرح جامع پدافند غیرعامل است.

وی با تاکید بر اهتمام جدی برای توسعه لرستان تصریح کرد: اهمیت پدافند غیرعامل، مصون سازی و کاهش آسیب ها،  با حمله سایبری به جایگاه های توزیع سوخت بیشتر درک  شد.

برچسب‌ها پدافند غیر عامل سازمان شیلات ایران لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل سازمان شیلات ایران لرستان پدافند غیر عامل سازمان شیلات ایران لرستان پدافند غیرعامل طرح جامع پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود

وزارت اقتصاد روسیه قیمت هر بشکه نفت را در بودجه فدرال برای بازه زمانی سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۷ میلادی ۶۵ دلار پیش‌بینی کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، براساس تازه‌ترین چشم‌انداز مشاهده‌شده از سوی این خبرگزاری، وزارت اقتصاد روسیه پیش‌بینی خود را برای قیمت صادرات نفت خام در سه سال آینده، به ازای هر بشکه ۶۵ دلار پیش‌بینی کرد.

براساس این برآورد که به‌منظور تهیه و تدوین بودجه فدرال استفاده می‌شود، قیمت نفت در برآوردهای پیشین برای سال ۲۰۲۴، ۷۱ دلار و ۳۰ سنت، برای سال ۲۰۲۵، ۷۰ دلار و ۱۰ سنت و برای سال ۲۰۲۶، ۷۰ دلار در نظر گرفته شده بود.

روسیه در پی تنش‌های مسکو - کی‌یف، با تحریم‌های بی‌شماری از سوی غرب ازجمله محدودیت در خرید محموله‌های نفت خام این کشور و نیز اعمال سقف قیمتی ۶۰ دلار برای هر بشکه روبه‌رو شده است.

بازنگری کاهشی احتمالاً فشار بیشتری را بر بودجه روسیه وارد می‌کند و احتمال دارد که این کشور با کسری ۶.۵۶ میلیارد دلاری یا ۰.۳درصدی تولید ناخالص داخلی در سه ماه نخست روبه‌رو شود.

بااین‌حال، درآمدهای حاصل از فروش نفت و گاز روسیه در سه ماه نخست سال ۲۰۲۴، به‌دلیل افزایش قیمت‌ها ۷۹.۱درصد بیشتر از سال ۲۰۲۳ بوده است.

قیمت گاز طبیعی برای صادرات به اتحادیه اروپا و ترکیه، در سال جاری میلادی به ازای هر هزار مترمکعب ۲۹۷.۳ دلار، برای سال ۲۰۲۵ میلادی ۲۸۵.۸ دلار و برای سال  ۲۰۲۶ میلادی ۲۷۶.۱ دلار پیش‌بینی شده بود که اکنون، براساس تازه‌ترین برآوردها، این ارقام به‌ترتیب برای سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۶ میلادی ۳۲۱.۷ دلار، ۳۰۸.۳ دلار و ۲۹۶ دلار پیش‌بینی شده است.

قیمت گاز طبیعی برای صادرات به مقصد چین نیز کاهش یافته است.

براساس پیش‌بینی توسعه اجتماعی - اقتصادی روسیه تا سال ۲۰۲۷، صادرات نفت روسیه امسال اندکی افزایش یافته و از ۲۳۸ میلیون تن در سال ۲۰۲۳ به ۲۴۰ میلیون تن (روزانه ۴.۸ میلیون بشکه) رسیده است.

دیگر خبرها

  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل