Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، اسحق شهبازی بازرس کل استان بوشهر با اشاره به توقیف حدود هزار خودرو خارجی وارداتی در انبار‌های استان بوشهر عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده ۲۳۰ دستگاه از این خودرو‌ها رفع توقیف شد.

او افزود: بیش از ۴۰۰ موتورسیکلت سنگین، ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهسازی و اقلام بسیار زیادی دیگر کالا وارداتی و توقیفی در انبار‌های استان بوشهر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازرس کل استان بوشهر یکی از دستورات شورای عالی قوه قضائیه را تعیین تکلیف کالا‌ها در انبار‌های اموال تملیکی استان بوشهر دانست و بیان کرد: تسهیل در رسیدگی به صدور آرای مراجع قضایی، اجرا احکام و تسهیل در رفع توقیف اموال یکی از دستورات شورا عالی قوه قضاییه است.

شهبازی با بیان اینکه ۱۸ میلیارد تومان پوشاک، ۴.۸ میلیارد تومان کیف و کفش، ۲.۷ میلیارد تومان لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار در انبار‌های اموال تملیکی بوشهر وجود دارد خاطر نشان کرد: این اموال می‌تواند نیاز جامعه از جمله مددجویان تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و دیگر نهاد‌های حمایتی را تأمین کند.

او با بیان اینکه کالا‌های یاد شده نیاز فوری جامعه است، گفت: قانون به سبب حمایت از تولید داخلی اجازه فروش و عرضه این کالا‌ها به جامعه ندارد، ولی ارز این کالا‌ها از کشور خارج شده که باید از معدوم شدن آن‌ها جلوگیری و در اختیار افراد مددجو و تحت پوشش نهاد‌های حمایتی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

سازمان بازرسی برای ۹۰۰ خودروی وارداتی توقیفی در بوشهر تصمیم می‌گیرد

بازرس کل استان بوشهر از تعیین تکلیف اموال تملیکی در انبار‌های استان بوشهر تا سه ماه آینده خبر داد و بیان کرد: این اموال از نظر ساختاری و اجرایی حداکثر در مدت سه ماه تعیین تکلیف می‌شود و این درحالی است که در یک ماه ۲۷ میلیارد تومان اموال تملیکی یاد شده تعیین تکلیف و فروخته شد.

شهبازی با اشاره به تعیین تکلیف خودرو‌های توقیفی وارداتی در انبار‌های استان بوشهر، گفت: با پیگیری‌های مستمر برای ۲۳۰ دستگاه از خودرو‌های توقیفی در انبار گمرکات استان بوشهر از سوی مراجع قضایی، حکم، رفع توقیف صادر شده و اکنون مراحل ترخیص آن در گمرک بوشهر در حال اجرا است.

او، با اشاره به دستورات ویژه رئیس قوه قضائیه برای تعیین تکلیف کالا‌ها و اموال در انبار‌های سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی بیان کرد: با روند که در پیش است ان‌شاءالله کالا، خودرو‌ها و دیگر اموال، رفع توقیف و تعیین تکلیف می‌شود.

بازرس کل استان بوشهر با اشاره به واردات ۲۷ هزار برنج از طریق گمرک بوشهر افزود: به سبب نقص در مدارک و مستندات، ترخیص ۲۷ هزار برنج وارداتی با مشکلاتی مواجه بود که با پیگیری انجام شده مراحل ترخیص آن به‌زودی انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروی توقیفی ترخیص خودرو گمرک بوشهر انبار های استان بوشهر بازرس کل استان بوشهر میلیارد تومان اموال تملیکی تعیین تکلیف رفع توقیف خودرو ها کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز خبر داد و گفت: برای مهار این حریق ۱۰ ایستگاه اعزام شده‌اند.

هادی عیدی‌پور در گفتگو با ما در تشریح جزئیات این حادثه گفت: دقایقی پیش انبار کالا در میدان مهارت شیراز دچار آتش‌سوزی گسترده‌ای شد که به دنبال آن ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات اطفاء به منطقه اعزام شد.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # اخبار حوادث سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف کالا‌های متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • ۴ درصد باقیمانده کالا‌های متروکه در بنادر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف کالاهای متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • صحت سنجی ادعای وجود ۵۰ هزار خودروی خارجی در گمرکات کشور
  • صحت سنجی ادعای ورود ۵۰ هزار خودروی خارجی به گمرکات
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز