Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش “ورزش سه”، تیم امید ایران در این بازی با این ترکیب به میدان آمد: علیرضا رضایی، یونس اکبرپور، میلاد کر، سامان فلاح، مهدی هاشمی نژاد، محمد خدابنده لو، یاسین سلمانی (کاپیتان)، حسین نخودکار، مهدی لموچی، امیرعلی صادقی و آریا برزگر. این بازی در ورزشگاه ملی شهر دوشنبه برگزار شد و ترکیب تیم امید ایران به نسبت بازی نخست چهار تغییر داشت از جمله بازی حسین نخودکار از ابتدای مسابقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنی که در بازی با نپال زننده دو گل از ۴ گل تیم امید ایران بود.

 

ایران که در بازی با نپال در نیمه نخست به گل نرسیده بود این بار خیلی زود به گل رسید و زننده این گل مهدی لموچی بود. این بازیکن در دیدار با نپال هم زننده گل نخست تیم امید بود. بعد از این گل انتظار می رفت تیم امید ایران زننده گل های بعدی باشد اما لبنان که می دانست با شکست در این دیدار همه امیدهای خود را برای صعود از دست می دهد تلاش کرد پا به پای ایران بازی کند و شانس گل داشته باشد اما تیم مهدی مهدوی کیا در فاز دفاعی تیم  خوبی نشان داد.

 

در دقیقه ۶۷ این بازی فرزان دانا به جای آریا برزگر، در دقیقه ۷۹ محمد امین حزباوی پور به جای حسین نخودکار، در دقیقه ۹۰ محمد مهدی محبی به جای مهدی لموچی و حسین زواری به جای یاسین سلمانی وارد زمین شدند. تعویض های دقایق پایانی مهدی مهدوی کیا این بار هم جواب داد. در دقیقه ۸۹ تیم امید ایران صاحب ضربه پنالتی شد که این ضربه توسط سامان فلاح از دست رفت. ایران در بازی با نپال هم ضربه پنالتی از دست داد که این ضربه توسط یاسین سلمانی کاپیتان تیم امید از دست رفت. در حالی که می رفت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان برسد میلاد کر تیم امید ایران را به گل دوم رساند تا امیدهای ایران با نتیجه بهتری نسبت به تاجیکستان، لبنان را شکست دهند. در بازی دوم امروز تاجیکستان با نپال مسابقه خواهد داد. ایران در بازی پایانی ۹ آبان به مصاف تیم میزبان می رود و در صورتی که این تیم را شکست دهد به عنوان تیم نخست راهی دور بعدی بازی ها می شود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم امید ایران تیم امید ایران مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۴۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی/ پیروزی بداغی در کشتی جنجالی

فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، با برگزاری رقابت های مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز، چهره نفرات راه یافته به فینال مشخص شد. در یکی از دیدارهای نیمه نهایی وزن ۸۲ کیلوگرم، شاهین بداغی تا ثانیه‌های پایانی دو بر از جمال اسماعیلی پیش بود اما داور به او اخطار و یک‌امتیاز نیز به اسماعیلی داد اما این تصمیم داور مورد تایید قرار نگرفت. پس از آن چلنج اسماعیلی نیز اثری نداشت و این کشتی گیر پس از شکست به همراه مهدی علیاری شدیدا به قضاوت داوران معترض شدند اما حسن رنگرز سرمربی تیم ملی سعی در آرام کردن اسماعیلی و علیاری داشت.

اسامی نفرات راه‌یافته به فینال ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم:حسین بیژنی _ محمد حسیوند پناهی

۶۳ کیلوگرم:کارن اصلانیان _محمد مهدی کشتکار

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی _علی دارابی کورای

۸۲ کیلوگرم: شاهین بداغی _ اشکان سعادتی فر

۹۷ کیلوگرم: شایان حبیب زارع _ هایک خلویان(ارمنستان)

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی/ پیروزی بداغی در کشتی جنجالی
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم