Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@16:30:56 GMT

خرید و فروش خانه و آپارتمان در پردیس تهران

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۴۹۳۳

خرید و فروش خانه و آپارتمان در پردیس تهران

پردیس یکی از شهرهای واقع در شمال شرقی تهران است که جزو مناطق حاشیه‌ای تهران به شمار می‌رود. - اخبار بازار -

کسانی که به دنبال خرید خانه در تهران  هستند، می‌توانند فازهای مختلف پردیس را از جوانب مختلف بررسی کنند. انتخاب صحیح محل زندگی می‌تواند برای بسیاری از افراد دارای اهمیت باشد. اگر جزو کسانی هستید که می‌خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه مناطق شهر پردیس به دست بیاورید، بهتر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین محله‌های پردیس برای خرید و فروش خانه

همان‌طور که در مقدمه به آن اشاره شد، پردیس به عنوان یکی از مناطق حاشیه‌ای تهران است که از فازهای مختلف تشکیل شده است. هر فاز این منطقه دارای یک سری معایب و مزایا است که باعث خرید و فروش خانه و آپارتمان می‌شود. در این بخش از مقاله قصد داریم تا به بررسی فازهای شهر پردیس بپردازیم:

فاز یک پردیس

فاز یک پردیس به عنوان یکی از گران‌ قیمت‌ترین فاز این منطقه است که به دلیل داشتن موقعیت مناسب به نسبت سایر مناطق، ارزش خرید ملک و آپارتمان در آن بالاست. وجود تراکم جمعیتی متعادل به همراه مراکز تفریحی و مجتمع‌های تجاری باعث شده است تا این محله به عنوان یک محله عالی و مرفه برای خرید و فروش آپارتمان باشد. فاز یک پردیس از جمله قدیمی‌ترین مکان‌ قابل سکونت در پردیس است که به دلیل وجود آپارتمان نوساز و قدیمی مورد توجه قرار گرفته است.

فاز دو پردیس

با نگاه به فاز دو پردیس می‌توان گفت که در این فاز نیز ساختمان‌های ویلایی زیادی دیده می‌شوند. به مانند فاز یک، این منطقه نیز یکی از بهترین محله‌های پردیس است که خرید و فروش آپارتمان در آن بسیار مناسب است. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های موجود در این منطقه وجود مراکز خرید بسیار است که باعث می‌شود تا افراد دسترسی بهتری به انواع مراکز تجاری و درمانگاهی داشته باشند. اگر قصد خرید خانه در پردیس را دارید، فاز دو می‌تواند برای شما مناسب باشد.

فاز سه پردیس

با نگاه اجمالی به فاز سه پردیس می‌توان گفت که این منطقه نیز دارای آپارتمان‌های با متراژ بالاست که دسترسی خوبی به مراکز عمومی دارد. در این منطقه آپارتمان‌های مسکن مهر زیادی به چشم می‌خورند که از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند. در بخش دیگر وجود آپارتمان‌های شخصی باعث می‌شود تا افراد بتوانند امکانات بیشتری را دریافت کنند. خرید و فروش خانه و آپارتمان در این منطقه با جدیت بیشتری انجام می‌شود چرا که خریداران با انتخاب‌های بیشتری روبرو هستند.

 

فاز چهار پردیس

بیشتر آپارتمان‌های موجود در این منطقه دارای قابلیت مسکونی هستند که مراکز تجاری کمتری در آنها دیده می‌شود. بافت این منطقه ترکیبی از خانه‌های ویلایی و ساختمان‌های آپارتمانی است که باعث می‌شود تا افراد متناسب با نیاز خود بهترین خرید و فروش را داشته باشند. فاز چهار پردیس دارای بیمارستان بزرگی به نام شفا است که به عنوان یک مزیت کلیدی برای این منطقه محسوب می‌شود.

محله‌های تازه تاسیس پردیس

فازهای زیادی در پردیس در حال تاسیس هستند که هر کدام دارای شرایط مخصوص به خود بوده و ویژگی‌های خاص خود را دارند. کسانی که قصد سرمایه گذاری در این منطقه را دارند می‌توانند با داشتن قیمت خانه در پردیس تهران، نسبت به خرید خانه و آپارتمان در این مناطق اقدام کنند.

وجود بافت‌های جدید در مناطق تازه تاسیس پردیس باعث می‌شود تا ارزش آپارتمان مسکونی به صورت سالیانه افزایش پیدا نماید. اگر بخواهید نسبت به خرید آپارتمان در محله پردیس اقدام کنید باید مناطق و فازهای مختلف پردیس را به خوبی بشناسید. این امر باعث می‌شود تا با داشتن بودجه محدود بتوانید بهترین خرید را انجام دهید.

دسترسی به شهر پردیس

پردیس به دلیل این که در بخش‌های حاشیه‌ای پایتخت واقع شده است، نیاز به بررسی دسترسی‌های مختلف دارد تا افراد بتوانند با دید آگاهانه نسبت به خرید و فروش آپارتمان در این منطقه اقدام کنند. اگر خودروی شخصی ندارید می‌توانید از ایستگاه‌های مترو فرهنگسرا، تهران پارس و نوبنیاد برای جا به جایی به مناطق مختلف تهران استفاده کنید. همچنین وجود وسایل نقلیه مختلف باعث می‌شود تا بتوانید خود را در کمترین زمان ممکن به مقصد برسانید. همچنین وجود اتوبان تهران پردیس به افراد کمک خواهد کرد تا بتوانند از ترافیک به دور باشند.

 

با توجه به امکانات شهر جدید پردیس، خرید و فروش آپارتمان در این منطقه مقرون به صرفه است. اگر بخواهید در کمترین زمان ممکن بهترین آپارتمان را خریداری کنید و یا آپارتمان مورد نظر خود را به فروش برسانید، نیاز به شناخت وب سایت مرتبط در این زمینه دارید.

خرید و فروش آپارتمان در پردیس با راهنمای همشهری

وب سایت راهنمای همشهری یکی از وب سایت‌های معتبر در زمینه درج آگهی است که به افراد این امکان را می‌دهد که بتوانند جهت خرید و یا فروش آپارتمان خود در منطقه پردیس، آگهی‌شان را به ثبت برسانند. وجود کاربران مختلف در وب سایت راهنمای همشهری باعث خواهد شد تا خرید خانه در پردیس تهران در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا انجام شود. در صورتی که قصد دارید تا از قیمت خانه در پردیس تهران  مطلع شوید، کافی است به وب سایت نیازمندهای همشهری مراجعه کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خرید و فروش آپارتمان خرید و فروش خانه خانه و آپارتمان پردیس تهران باعث می شود خانه در پردیس عنوان یک خرید خانه تا افراد وب سایت فاز یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۷ تهران +جدول

جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۷ تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد ۷۰ متری در محله زمزم ، حداقل باید۲.۵ میلیارد تومان تومان هزینه کرد.

به گزارش مشرق، نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۷» تهران را بررسی می کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۸۳ متری در منطقه ۱۷ محله خزانه تهران با عمر ۵ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۷ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۷) عمر ساختمان قیمت هر متر (تومان)
آذری ۱۳۹۵ ۴,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فلاح - شاندیز ۱۳۹۲ ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
امام‌زاده حسن ۱۳۹۷ ۴,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
باغ خزانه ۱۳۹۸ ۴,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بلورسازی ۱۳۹۶ ۵,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جلیلی ۱۴۰۳ ۴,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
زمزم ۱۴۰۱ ۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
زهتابی ۱۳۹۱ ۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سجاد - فلاح ۱۳۹۵ ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
گلچین ۱۴۰۲ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • تار و پود فرش پردیس به بازار فروش گره خورده است
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۷ تهران +جدول
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی
  • مهاجم لیورپول در هلند، لانه موش اجاره می‌دهد!