Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی استان تهران اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی از ظهر سه شنبه وزش باد شدید و از چهارشنبه با نفوذ موج بارشی به تدریج افزایش ابر باران و گاهی وزش باد را در استان تهران خواهیم داشت.

مدیر کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه دمای استان تهران طی آبان ماه در حد نرمال یا نیم درجه بالاتر از حد نرمال و طی آذر و دی ماه حدود نیم درجه بالاتر از نرمال خواهد بود گفت: برای امروز شنبه هشتم و فردا نهم آبان ماه وقوع رگبار پراکنده و رعد و برق در ارتفاعات استان تهران پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه عنوان داشت: بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای شنبه ۲۰ و ۱۲، یکشنبه ۲۲ و ۱۳ و دوشنبه ۲۳ و ۱۴، سه شنبه ۲۳ و ۱۴ و چهارشنبه ۲۱ و ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

جلالی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه‌های هواشناسی میزان بارش‌ها در آبعلی ۹.۸، دماوند ۶.۳، لواسان ۶، فرودگاه مهرآباد ۶، شمیران ۵.۵، شهریار ۴.۸، فیروزکوه ۳.۴، فرودگاه امام ۳.۲، ژئوفیزیک ۲.۶، ایستگاه آلودگی سنجی فیروزکوه ۲.۶، ورامین ۲.۱ میلی متر تخمین زده شده است.

کد خبر 5339449

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی جلالی اداره كل هواشناسي استان تهران بارش باران ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر پمپ بنزین آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه قوه قضاییه گرگان ایلام اردبیل عکس استانها واکسن کرونا استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بارش باران و وزش باد در همدان

محمدحسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: از فردا تا ۵ روز آینده آسمان استان عمدتاً صاف تا قسمتی ابری و در ساعاتی از بعدازظهر افزایش ابر و ورزش موقت باد را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از نظر تغییرات دمایی روند افزایش دما را طی روزهای آینده در استان خواهیم داشت افزود: روز گذشته بیشینه دما از قهاوند با ۱۴ درجه و صبح امروز دمای کمینه از گل تپه و رزن با منفی ۱ درجه بوده است و دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۲ و۱ درجه در نوسان بوده است.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به آخرین خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی در ساعات بعدازظهر امروز افزایش ابر و احتمال رگبار خفیف باران و ورزش باد را در برخی از نقاط استان وجود دارد.

کد خبر 6064164

دیگر خبرها

  • ورود موج جدید بارش برف و باران بهاری به اصفهان
  • بارش‌های رگباری در راه خراسان رضوی
  • احتمال بارش باران و وزش باد در همدان
  • کاهش دما در خراسان رضوی/بارش‌های رگباری پیش بینی شده است
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • با ورود چندین سامانه بارشی تا حدودی کسری بارش اردبیل جبران شد
  • ثبت بارش باران در ۲۵ شهرستان خراسان رضوی
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۰۷؛ در کدام استان ها باران می بارد؟
  • کاهش ۱۱۵ میلی متری باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان با ۱۷۴ میلی متر باران رکورددار میزان بارش‌ها