Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، نورالدین سلطانیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به تعداد کل موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا از ابتدا تاکنون، گفت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۳۶۴ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این بازه زمانی تعداد کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۱۶ هزار و ۱۱۰ نفر گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تصریح کرد: همچنین تعداد ۱۶ هزار و ۵۰۵ نفر آمار کل فوت شدگان قطعی و مشکوک به علت کرونا از ابتدای همه گیری این ویروس در استان اصفهان بوده است.

وی ادامه داد: تعداد ۱۷۶ هزار و ۵۶۴ نفر نیز تعداد کل بستری شدگان کرونا  از ابتدا تا کنون بوده و تعداد بهبود یافتگان نیز ۱۱۸ هزار و ۴۶۴ نفر اعلام شده است.

سلطانیان با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۲۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان بستری هستند، افزود: از این تعداد ۲۲۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید به آمار بیماران بهبود یافته جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در این بازه زمانی ۱۳۳ بیمار بهبود یافته از مراکز درمانی ترخیص شدند.

وی تاکید کرد:  آمار مرگ و میر بیماران مشکوک و قطعی به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان را ۱۶ نفر گزارش شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا فوت بیماران کرونایی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعیدپاشازاده در جلسه‌ای که با حضور دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌های علی بیگلو، خالد آباد، وقاصلوی علیا، انگنه و قشلاق شکور برگزار شد، در خصوص قطعی و افت فشار آب در برخی روستا‌ها اظهار داشت: وقوع خشکسالی در ۱۰ سال گذشته منجر به تهدید سفره‌های آب زیرزمینی شده و همین موضوع آبرسانی روستایی با منشا تامین چاه را تحت الشعاع قرار داده است.   وی با تاکید بر اینکه روستاییان در مصرف آب شرب صرفه‌جویی‌های لازم را انجام دهند، گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو با استفاده از انشعاب غیرمجاز از خطوط انتقال و یا مصرف آب شرب اشتراک خود برای مصارف کشاورزی باعث افت فشار یا قطعی برای بقیه مشترکان روستایی می‌شوند.   پاشازاده با بیان اینکه کنترل و پایش مستمر بیش از ۲ هزار کیلومتر شبکه آبرسانی روستایی در سطح شهرستان ارومیه برای شرکت آب و فاضلاب مقدور نیست، از دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌ها خواست نسبت به معرفی انشعابات غیرمجاز آب شرب روستایی اهتمام ویژه داشته باشند تا این افراد برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند