Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در حاشیه مراسم روز جهانی مربی که به میزبانی کانون مربیان فوتبال و فوتسال برگزار شد، اظهار داشت: از این که امروز در جمع مفاخر فوتبال ایران حضور داشتم، خیلی خوشحال هستم. جلسه امروز بسیار خوب بود و طبق گفته مسئولان قرار است در آینده اتفاقات خوبی برای فوتبال بانوان رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این که گروه تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا مشخص شده است، ما برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته ایم. طبق برنامه به زودی ۴ بازی دوستانه با تیم‌های مختلف انجام می‌دهیم که می‌توانند در مسابقات جام ملت‌های آسیا به ما کمک زیادی کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ادامه داد: فوتبال بانوان ایران برای اولین بار است که در مسابقات جام ملت‌های آسیا حضور دارد و قطعا ما در این بازی‌ها از نظر تجربه نسبت به دیگر رقبا ضعیف‌تر هستیم. در هر صورت ما برای حفظ آبروی ایران با تمام توان و قدرت خود به مصاف رقبا در جام ملت‌های آسیا خواهیم رفت.

بیشتر بخوانید

تیم ملی فوتبال بانوان ایران با هند، چین و چین تایپه هم‌گروه شد

ایراندوست درباره حمایت‌های فدراسیون فوتبال از تیم ملی بانوان بیان کرد: حمایت‌هایی که فدراسیون فوتبال از بانوان داشته است در این مدت بی سابقه بوده و از روز اول این حمایت‌ها وجود داشته اند. خوشبختانه مسئولان فدراسیون فوتبال هم قول‌هایی داده اند تا در آینده این حمایت‌ها بیشتر شوند. امیدوارم این گونه حمایت‌ها در دیگر رشته‌های ورزشی هم وجود داشته باشند؛ زیرا پتانسیل دختران ایران بالاتر از این حرف‌ها است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال بانوان تیم ملی فوتبال بانوان جام ملت های آسیا حمایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین روز از هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد امروز ۲۹ فروردین با حضور اسکی بازان سرشناس خارجی از جمله سوفیا نادیرشینا قهرمان جهان در سال ۲۰۲۱ در پیست بین المللی توچال برگزار شد.   در پایان رقابت‌های امروز در بخش مارپیچ بزرگ بانوان سوفیا نادیرشینا از روسیه، در جایگاه نخست قرار گرفت. اولگا نایدیاکینا روس دوم شد و شیما یارخواه اسکی باز شایسته کشورمان در جایگاه سوم قرار گرفت.   همچنین در بخش مارپیچ بزرگ آقایان، نتایج روز نخست تکرار شد و دمیتری کارلاگاچف از روسیه اول شد و کنستانتین سانیکوف و ایلیا خورتین روس به ترتیب دوم و سوم شدند.   حاج عیسی ساوه شمشکی، مشاور وزیر ورزش و ناظر کمیته ملی المپیک و دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس فدراسیون، بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون، فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان. سید مرتضی صید، پیمان جانی و ایوان مربی بلغاری نیز با حضور در پیست بین المللی توچال از نزدیک شاهد این رقابت‌ها بودند.

دیگر خبرها

  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!