Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@20:14:50 GMT

خروج دوباره استان مرکزی از وضعیت قرمز

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۷۹۷۱

خروج دوباره استان مرکزی از وضعیت قرمز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، طبق رنگ بندی جدید کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با خروج استان مرکزی از وضعیت قرمز کرونایی همه شهرستان‌های این استان در وضعیت نارنجی و زرد قرار گرفتند.

بر این اساس ۶ شهرستان اراک، ساوه، فراهان، زرندیه، تفرش و آشتیان در وضعیت نارنجی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان‌های شازند، خمین، خنداب، کمیجان، دلیجان و محلات هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

بر این اساس تفرش، آشتیان و زرندیه از وضعیت قرمز به وضعیت زرد تغییر وضعیت داده و شهرستان دلیجان هم که پیش از این نارنجی بود وضعیتش زرد شده است.

شهرستان‌های شهرستان‌های اراک ساوه و فراهان در وضعیت نارنجی کرونایی و بدون تغییر مانده اند و شازند، خمین، خنداب، کمیجان و محلات هم بدون تغییر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

طبق رنگ بندی کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تاریخ ۴ آبان سه شهرستان تفرش، آشتیان و زرندیه در وضعیت قرمز قرار گرفته بودند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رنگ بندی کرونا استان مرکزی وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و توقف ۱۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در مرکز لرستان

سرهنگ مسلم مویدی گفت: در گشت‌زنی یگان حفاظت اراضی کشاورزی شهرستان خرم آباد، یازده مورد تغییر کاربری غیر مجاز در شهرستان خرم‌آباد شناسایی و نسبت به صدور اخطار توقف عملیات و دیوارنویسی اقدام شد.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان حفظ کاربری اراضی را عامل تأمین کننده امنیت غذایی کشور دانست و از مسئولان استانی و شهرستان‌های مرتبط با حوزه امور زمین خواست در حراست از این اراضی تلاش کرده و با جهاد کشاورزی همکاری کنند.

وی افزود: یکی از مهمترین وظایف یگان حفاظت امور اراضی پیشگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی است که توسط اکیپ‌های گشت ۱۳۱، کارشناسان پهنه و اداره امور اراضی به طور مستمر مورد پایش و نظارت قرار می‌گیرد و اگر موردی مشاهده شود علاوه بر توقف عملیات و ابلاغ اخطاریه به متخلفان ضمن تشکیل پرونده تخلف به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان با بیان اینکه بی‌شک مشارکت و نظارت همگانی، بهترین و موثرترین راه برای حفاظت از سرمایه‌های ملی کشور است، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی مراتب را از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی (تلفن ۱۳۱) یا مراجعه به واحد‌های کشیک مستقر در این مدیریت و مدیریت امور اراضی استان اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • عکس‌| خوشه‌طلایی دوباره قرمزپوش شد!
  • ۱۶ مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان سمنان شناسایی شد
  • قلع و قمع ۴ هزار متر مربع تغییر کاربری غیر مجاز در قائم شهر
  • شناسایی ۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در الیگودرز
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر شده و در حال توزیع است
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند
  • بارش برف و باران در تمام ایران / هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی برای این استان‌ ها
  • خروج ۶۱ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌های بازار سهام در روز منفی شاخص کل بورس
  • عباسی، استاد اقتصاد دانشگاه مریلند: فاصله اقتصاد ایران با ترکیه و عربستان در حال افزایش است/باید بتوانیم تورم را به زیر 20درصد برگردانیم// عبده تبریزی: ایران پتانسیل خروج از وضعیت فعلی را دارد/ در همین نظام هم کم تنش تر با هم زندگی می کردیم
  • شناسایی و توقف ۱۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در مرکز لرستان