Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران در دیدار با خانواده شهدا اظهار داشت: همه در مقابل شهدا، ایثارگران ‌و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول هستیم و باید هرچه در توان داریم بکار گیریم تا دین خود را به آنان ادا کنیم.

وی تاکید کرد: معتقدم سختی‌هایی که خانواده شهدا کشیده اند، با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دغدغه های شورای ششم، مطالبات شهروندان است

حجت الاسلام سید محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با شهروندان منطقه ۷ تهران گفت: یکی از دغدغه های اصلی شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم رسیدگی به درخواست های شهروندان و مطالبات آنها از شهرداری است.

وی خاطرنشان کرد: نشاط و شکوفایی در شهر تهران، فقط از طریق تعامل دوطرفه بین شهروندان و مدیریت شهری امکان پذیر است.

اقدامات برای جلوگیری از خسارت های احتمالی بارش های پاییزه

مجید رجبی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴  از لایروبی، رسوب برداری و پاکسازی مسیل ها و کانال های منطقه ۴ برای جلوگیری از خسارت های احتمالی در بارش های پاییزه خبر داد.

وی افزود: طرح لایروبی تمامی مسیل ها و کانال های روباز و بسته منطقه ۴ از شهریور امسال به صورت برنامه ریزی شده اجرا شد.

وی گفت: در آستانه بارش های پاییزی لایروبی و پاکسازی مستمر مسیل ها، کانال ها و حوضچه های رسوبگیر  ورودی شبکه های اصلی طبق برنامه زمانبندی روزانه انجام و با آغاز بارش ها، شاهد وضعیت متعادل در سطح منطقه ۴ خواهیم بود.

معاون خدمات شهری منطقه ۴ عنوان کرد: گشت زنی و بازدید مستمر از شبکه های اصلی جمع آوری آب های سطحی و  نقاط حساس و مستعد محدوده، آمادگی کامل عوامل پیمانکاری با تجهیزات کامل  و  استقرار عوامل کارگری با تجهیزات مورد نیاز در نقاط حساس از طغیان های احتمالی در این فصل جلوگیری خواهد کرد.

مساجد منطقه۲ مجری پویش واکسیناسیون شد

مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ تهران از اجرای پویش جهادی تزریق ۳۰هزار دوز واکسن کرونا در مساجد منتخب منطقه در طرح "تهران دوباره جان میگیرد" خبر داد.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده، ۷ مسجد در این منطقه به عنوان مساجد منتخب برای اجرای مطلوب این طرح انتخاب شده است.

وی افزود: بدین منظور مسجد الرسول(ص) درمیدان کاج، مسجد امیرالمومنین(ع) مرزداران، مساجد ابوالفضل(ع) و امام جعفر صادق (ص) واقع در خیابان ستارخان، مسجد پیامبر اعظم(ص) محله بهرود و محبان الزهراء(س) درمحله پونک واقع درشهرک هما و امام زاده صالح فرحزاد آماده انجام واکسیناسیون هستند.

صالحی عنوان کرد: مساجد در تاریخ های اعلام شده از ساعت ۱۷ الی۲۰ میزبان شهروندانی خواهند بود که برای واکسیناسیون به این مراکز مراجعه می کنند.

برگزاری مانور با هدف آمادگی در برابر تهدیدات نوین 

محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ تهران از برگزاری مانور هفته پدافند غیر عامل در منطقه۱۳ با محوریت خرابکاری و حمله تروریستی خبر داد.

وی با اشاره به آغاز هفته نکوداشت پدافند غیر عامل سال جاری با شعار «پدافند غیر عامل، ایران پایدار» گفت: به منظور نکوداشت این هفته و با هدف کاهش آسیب پذیری در برابر تهدید ها و بحران ها و ایجاد آمادگی واکنش سریع در شرایط اضطرار پس از هرگونه حادثه، مانوری در حوزه غیر طبیعی عمدی به صورت  میدانی با شعاع تاثیر بیش از ۵۷ هزار متر مربع  در انتهای اتوبان بابایی بعد از دژبانی نیروی مسلح، ضلع شرقی منطقه خجیر،   ایستگاه اصلی تقلیل فشار شماره ۵ تهران برگزار می شود.  

وی افزود: امروزه تهدیدات سخت به نوع تهدیدات نوین  چون  سایبری تروریستی زیست محیطی  و عملیات روانی  مبدل شده و  تلاش دشمن به سمت  ایجاد بحران و اقدام به انجام عملیات ترویستی و یا خرابکاری صنعتی سوق پیدا کرده است.

شهردار منطقه، حوداث وسوانح را  به عنوان یکی از مخرب ترین عوامل آسیب رسان به تجهیزات انتقال گاز برشمرد و در خصوص سناریو این مانور توضیح داد :  در اثر وقوع عملیات خرابکارانه به دلیل آتش سوزی و انفجار روی خط تغذیه خروجی ایستگاه شماره ۵ تهران، فشار خطوط  گاز افت کرده ، عملکرد ایستگاه شماره ۵ متوقف و در گاز رسانی اختلال به وجود آمده و نیاز به کمک و اقدامات فوری جهت مهار حادثه و راه اندازی ایستگاه اصلی شماره ۵ تهران است.  

وی، اعزام  تیم ارزیاب  منطقه  به محل حادثه، اعزام نیروهای انتظامی و راهور به محل حادثه، فراخوان اعضای تخصصی ستادمدیریت بحران منطقه ۱۳، صحت سنجی خبر بر اساس پروتکل های موجود، حضور تیم های امدادرسان آتش نشانی و اورژانس در محل حادثه، اطلاع‌رسانی هرگونه تغییر سطح احتمالی حادثه به مرکز فرماندهی و فعالسازی پست فرماندهی در میدان را از اقدامات و مراحل این مانور اعلام کرد.

تردد روان در معابر غربی پایتخت

محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۹ گفت: تمهیدات لازم در راستای مقابله با آبگرفتگی های ناشی از نزولات جوی در دستور کار قرار داد.

وی گفت: باتوجه به آغاز فصل بارش ها، منطقه۹ با لایروبی انهار روباز و بسته، مسیل ها و قنوات با آمادگی کامل به مقابله با آب ماندگی ها در مبادی و شریان های ورودی شهر تهران رفته است.

وی افزود: در همین راستا و طی برنامه ریزی های انجام شده نسبت به لایروبی و پاکسازی کانال ها و انهار سرپوشیده، براساس برنامه زمان بندی شده به صورت مستمر و روزانه بدون وقفه اقدام شده است.

فعالیت شبانه روزی و افزایش ظرفیت مددسرای مهر در منطقه ۱۹

علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ تهران از افزایش ظرفیت مددسرای مهر و پذیرش بیش از ۱۵ هزار بی خانمان در این مددسرا طی ۶ ماهه اول سال خبر داد.

وی گفت: با توجه به استقبال و آمار بالای مراجعین به مددسرای مهر طی ماه های سرد سال، ظرفیت این مددسرا همزمان با آغاز فصل پاییز از ۹۰ تخت  به ۱۲۰ تخت  افزایش یافت.

توکلی افزود: در شرایط اضطرار قابلیت استقرار ۲۰ نفر  نیز در سالن مددسرا وجود دارد.  

وی با بیان اینکه بخشی از ظرفیت این مددسرا طی گشت در محدوده با همکاری سازمان رفاه و خدمات اجتماعی تکمیل می شود، خاطرنشان کرد: این گشت ها به منظور تسریع در ساماندهی افراد کارتن خواب و بی خانمان در صورت مشاهده این افراد  و یا اعلام از طریق سامانه ۱۳۷ فعال می شوند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهردار منطقه شهر تهران کانال ها منطقه ۴ مسیل ها بارش ها شماره ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: بخش‌هایی از اراضی بوستان جنگلی سرخه حصار وخجیر به سبب بارش‌های بهاری پوشیده از علف‌های هرز شده‌اند که با گرم شدن هوا و پایان فصل بهار خشک می‌شوند و امکان آتش سوزی افزایش پیدا می‌کند.

محمد هادی علی احمدی افزود: برای مدیریت و پیشگیری از وقوع احتمالی حریق در اراضی جنگلی منطقه ۱۳، طرح پاکسازی و جمع آوری علف‌های خشک و هرز اجرایی شده است.

شهردار منطقه ۱۳ گفت: گروه‌های اجرایی اطفای حریق هم در بوستان جنگلی سرخه حصار و اراضی خجیر به صورت مداوم و مستمر گشت زنی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران