Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به گزارش‌های ارائه‌شده در خصوص پوشش کم واکسیناسیون در برخی مدارس از تعیین تکلیف این مدارس در هفته جاری خبر داد.

کوروش مودت در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۸ آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: روند واکسیناسیون دانش‌آموزی به خوبی پیش رفته است اما باید به حد مطلوب برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: بر اساس آمار سامانه سیب، بیش از ۶۱ درصد دانش‌آموزان واکس دریافت کرده‌اند و بر اساس آمار آموزش و پرورش خوزستان، پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزان از ۷۱ درصد بیشتر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص پوشش کم واکسیناسیون در برخی مدارس، تصریح کرد: برخی از مدارس، مدارس ابتدایی هستند بنابراین باید اطلاعات این مدارس در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرد تا این مساله رصد و گزارش‌ها ارائه شود.

مودت با اشاره به تذکر به روسای مناطق و مدیران مدارس با پوشش پایین واکسیناسیون، تصریح کرد: ۳ هزار واحد آموزشی دوره متوسطه در خوزستان داریم و در این هفته سرنوشت مدارس با پوشش واکسیناسیون کم، تعیین تکلیف می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس کرونا در ایران واکسن کرونا آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید شنوای حرف دل دانش آموزان باشیم/ برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است

 محمدکاظم رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در جمع اعضای شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان دارالعباده گفت: امیدآفرینی یکی از وظایف ما بین دانش آموزان است و باید به این باور برسیم که در حال ارتقا هستیم.

وی افزود: معلم باید امید بخش باشد و امیدآفرینی در جامعه از رساندن آب به تشنه در حال مرگ واجب‌تر است.

مدیرکل آموزش و پرورش اظهار داشت: برنامه ریزی پنهان در مدارس، از هجوم موریانه به چوب مخرّب‌تر است که اگر این برنامه ریزی به بار نشست، تمام موفقیت‌های ما به شکست تبدیل می‌شود.

رحیمی نژاد ادامه داد: بیش از ۳۰ سال است که برنامه ریزی پنهان در مدارس به صورت نامحسوس اجرا شده و برخی آثار آن را شاهدیم.

وی خاطرنشان ساخت: نگاهی که توسط بعضی معلمان به دانش آموزان منتقل شده، موجب شده با وجود پیشرفت‌های ما در حوزه‌های مختلف، در مواردی شاهد ناامیدی دانش آموزان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: باید به دنبال طرح و برنامه‌ای باشیم که نسل جدید به این باور برسند که ما در جامعه جهانی به صورت برجسته مطرح هستیم.

وی تاکید کرد : باید حرف دل دانش آموز را بشنویم و او را امیدوار کنیم، چراکه امید و سپس هویت برای ما واجب و اساس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد همچنین با اشاره به آسیب حضور پررنگ و چشمگیر معلمان زن در مقطع ابتدایی افزود: برای جلوگیری از انحراف فکری دانش آموزان در این مقطع باید فکری اساسی شود که یکسان سازی جنسیت در هر مدرسه یکی از راهکارهاست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی
  • نواخته شدن «زنگ ظفر» ‌در مدارس خوزستان در حمایت از حمله «وعده صادق»
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا ۳۱ فروردین
  • نشست شورای همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش هرمزگان
  • کاهش ۰.۴۱ درصدی نرخ بازماندگی از تحصیل در مقطع متوسطه در خوزستان
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس
  • آموزش و پرورش به مشکلات معلمان مدارس استثنایی توجه کند
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور
  • باید شنوای حرف دل دانش آموزان باشیم/ برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است