Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای تند علیه بیانیه اسپانسر استقلال، موضع‌گیری کرد.

شب گذشته مجید صدری سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس از پیشنهادی مشابه با اسپانسر ۵۰۰ میلیاردی استقلال سخن به میان آورد اما گفت که ملاحظات اداری باشگاه پرسپولیس سبب شد تا از این پیشنهاد چشم‌پوشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این صحبت‌ها، کارگزار اسپانسری استقلال با انتشار بیانیه‌ای هرگونه پیشنهاد به پرسپولیس را تکذیب کرد تا به این شکل نسبت به صحبت‌های صدری واکنش نشان دهد.

حالا نوبت به باشگاه پرسپولیس رسیده تا در اطلاعیه‌ای جدید، موضع رییس هیئت مدیره باشگاه را تشریح کند.

باشگاه پرسپولیس میگوید که صدری از پیشنهاد از شرکتی مشابه صحبت نکرده و تنها گفته بود که مفاد قرارداد مشابه هستند. قرمزها در بیانیه خود با اشاره به این موضوع، پاسخ خود به این پیشنهاد را شرح داده‌اند:

باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم شفافیت در پیشنهاد ارائه شده و فقدان ضمانت‌های لازم از پذیرش آن امتناع کرد. این تصمیم هم با توجه به در نظر گرفتن منافع باشگاه در حال و آینده، تجربه‌های گذشته که مورد اعتراض هواداران نیز بود و همچنین عدم امکان پاسخگویی به نهادهای نظارتی و ذیصلاح در صورت پذیرش آن، اخذ شد.

پرسپولیس با توضیح درباره جزییات پیشنهاد نوشته است:

آن پیشنهاد هم از سوی شرکت ریحان فیلم بود. هر شرکتی هم بنا بر مصالح خود پیشنهادی ارائه می‌دهد و پیشنهادی را می‌پذیرد یا رد می‌کند که جای گلایه هم ندارد. حالا چه می‌شود که دقیقا همان پیشنهاد به باشگاه دیگر از سوی شرکتی دیگر به پرسپولیس ارایه شده است؟ چرا شرکت طرف قرارداد با باشگاهی دیگر، از این موضوع برآشفته شده است؟ اینها مسایلی است که باید نهادهای نظارتی به آن ورود کنند و در حیطه اختیارات باشگاه پرسپولیس نیست، هر چند با این اتفاق اخیر ما باید بررسی کنیم آیا بین این جریانات و پاره‌ای هجمه‌ها نسبت به پرسپولیس در روزهای اخیر، ارتباط وجود دارد یا نه؟!

سپس در شدیداللحن ترین قسمت این بیانیه پرسپولیس یک فرضیه را مطرح می‌کند:

تمام بحثی که از جانب ریاست هیات مدیره مطرح شد این بود که قراردادی مشابه با مفاد قرارداد با باشگاه دیگر به پرسپولیس پیشنهاد شده است. به این ترتیب ذهن به سمت وجود منافع مشترک یا عوامل مشترک می‌رود. استنباط این بود که هر چند دو شرکت مجزا پیشنهاد ارایه کرده‌اند ولی با این میزان تشابه و وحدت رویه، هر دو از یک جا هدایت می‌شوند و یک تیم مشترک کار را هدایت می‌کند.

بخش دیگر این بیانیه همراه با یک کنایه است:

در هر صورت جای تاسف است که یک شرکت طرف قرارداد با باشگاهی دیگر بدون توجه به آن چه روی داده است، چنین برخوردی دارد و جای سوال است که چرا به دلیل نپذیرفتن قرارداد از سوی پرسپولیس، این گونه برخورد شد. شاید هم بزرگی غیر قابل جایگزین پرسپولیس، دلیل این امر باشد. عظمتی که باعث دیده شدن بهتر می‌شود.

در پایان سرخ‌ها میگویند که حتی می‌توانند مکتوب این پیشنهاد را علنی کنند:

حتی ما حاضریم برای تنویر افکار عمومی متن قراردای که به ما پیشنهاد دادند را واو به واو منتشر کنیم. هیچ ابایی نداریم که هواداران ما در ریز جریان کارهای باشگاه قرار بگیرند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس استقلال استقلال باشگاه پرسپولیس پرسپولیس کارگزار استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد

مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

بر این اساس ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

۱۰ درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است ۵ درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟