Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  بسیاری از مردم تصور می‌کنند بستن مداوم برنامه‌های پس‌زمینه سیستم عامل اندروید موجب عملکرد بهتر گوشی می‌شود، ولی بررسی‌های تخصصی نشان داده است این اقدام در طولانی مدت به دستگاه آسیب زده و به‌جای افزایش سرعت موجب کاهش عملکرد مطلوب سیستم عامل می‌شود.

بسته به نوع گوشی اندرویدی که از آن استفاده می‌کنید دو روش کلی برای مشاهده برنامه‌های فعال وجود دارد یکی از آن‌ها حرکت انگشت از پایین به سمت بالای نمایشگر و دیگری لمس کردن گزینه «مربع» در پایین صفحه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از نمایش صفحه برنامه‌های در حال اجرا معمولاً گزینه‌ای به نام CLEAR ALL وجود دارد که با زدن آن تمام برنامه‌ها به طور همزمان بسته می‌شود. اما کارشناسان فناوری معتقدند نباید همه برنامه‌ها را به طور مستمر بست. از جمله دلایل بیان شده برای پرهیز از بستن دائم برنامه‌های فعال اندروید می‌توان به کاهش عمر باتری، اجرای سریع‌تر برنامه‌های موجود در پس‌زمینه سیستم عامل، باز و بستن چند باره یکی از برنامه‌های موجود در گوشی انرژی مضاعفی از سی‌پی‌یو (CPU) می‌گیرد، افزایش مصرف باتری، اپلیکیشن‌های درحال اجرا داده‌های موجود در گوشی را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد و بسته شدن خودکار برنامه‌های بلا استفاده اشاره کرد.

بیشتربخوانید

چگونه تلفن گم شده را پیدا کنیم؟ / در صورت اضطرار از راه دور آن را قفل کنید

بهترین زمان برای بستن برنامه‌های اندروید کی است؟
زمانی که یک یا چند اپلیکیشن موجود در گوشی به دلایل مختلف بسته شده باشد بستن آن‌ها ایده خوبی است و می‌تواند موجب بهبود عملکرد گوشی شود. به عبارت دیگر بستن برنامه‌های منجمد (فریز) مفید است. دیگر موقعیت مناسب برای بستن یک یا چند اپلیکیشن فعال در پس‌زمینه اندروید زمانی است که از برنامه‌ای سنگین همانند بازی‌های پرحجم و نرم‌افزار‌های گرافیکی استفاده کرده‌اید و دیگر برای چند ساعت کاری با آن‌ها ندارید.

منبع: آنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی های هوشمند سیستم عامل اندروید برنامه ها پس زمینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این گوشی ارزان و ارزشمند مخصوص پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، اپراتور چاینا تلکام از Zhenquing 20 رونمایی کرد؛ گوشی هوشمندی که از شبکه‌ی 5G پشتیبانی می‌کند و به‌طور خاص برای افراد مسن طراحی شده است.

Zhenquing 20 کارکرد آسان، ویژگی‌های امنیتی و عمر باتری طولانی را در اولویت قرار می‌دهد و هدیه‌ای عالی برای پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها محسوب می‌شود.

پس‌از راه‌اندازی اولیه‌ی Zhenqing 20، این دستگاه به‌طور خودکار وارد حالت Care Mode (مراقبت) می‌شود و رابط کاربری ساده‌شده‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. رابط کاربری این گوشی از فونت‌های بزرگ بهره می‌برد و آیکون برنامه‌ها در چیدمان ۴×۳ کنار هم قرار می‌گیرند.

امکان تنظیم حداکثر بلندی صدای دستگاه روی ۹۶ دسی‌بل وجود دارد و در نتیجه حجم صدای آن برای سالمندانی که با تنظیمات گوشی‌های هوشمند معمولی مشکل دارند، مناسب است. بخش نرم‌افزاری گوشی با تمرکز بر راحتیِ استفاده طراحی شده است تا نیاز افراد مسن را به‌بهترین حالت برآورده کند.

گوشی هوشمند Zhenqing 20 چند ویژگی امنیتی دارد تا خانواده‌ها بتوانند موقعیت مکانی افراد سالمند را به‌طور لحظه‌ای ببینند. گوشی مذکور می‌تواند تماس و پیامک‌ جعلی را شناسایی و مسدود کند و بدین‌ترتیب لایه‌ای محافظتی دربرابر کلاهبرداران ارائه می‌دهد.

Zhenqing 20 از نمایشگر ۶٫۷ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد و پشت و روی آن با لایه‌ای ازجنس شیشه‌ی ضدخش با دوام بالا پوشانده شده است.

قلب تپنده‌ی Zhenqing 20، تراشه‌ی Unisoc Tanggula T760 است که از هشت هسته‌ بهره می‌برد و با لیتوگرافی ۶ نانومتری ساخته شده.

Zhenqing 20 به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است که در کنار آن یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز قرار دارد. در بخش جلویی دستگاه شاهد دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هستیم.

از دیگر ویژگی‌های گوشی مذکور می‌توان به فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی، رم ۶ گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری ZeaQo اشاره کرد.

Zhenqing 20 به اعضای خانواده‌ اجازه می‌دهد با برنامه‌ی Zhenqing Guardian از راه‌دور به دارنده‌ی گوشی کمک کنند. قابلیت یادشده می‌تواند برای راه‌اندازی دستگاه، عیب‌یابی مشکلات فنی یا راهنمایی کاربر ازطریق ویژگی‌های جدید و مفید مورد استفاده قرار گیرد.

اعضای خانواده همچنین می‌توانند مدت‌زمان استفاده، سطح باتری و میزان مصرف داده‌ی برنامه‌های مختلف را روی گوشی مورد بحث مشاهده کنند.

از دیگر ویژگی‌های Zhenqing 20 می‌توان به باتری بزرگ ۶٬۰۰۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد که طبق ادعای سازنده با هر بار شارژ تا دو هفته دوام می‌آورد. گوشی مذکور از شارژ سریع ۱۸ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی Zhenqing 20 در چین ۱٬۴۰۰ یوان (حدود ۲۰۷ دلار) است و در چهار رنگ سفید، مشکی، آبی و بنفش به‌فروش می‌رسد.

222227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888923

دیگر خبرها

  • این گوشی ارزان و ارزشمند مخصوص پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها است!
  • سودابه آقاجانیان از دلیل غیبتش در تلویزیون پرده برداشت
  • گلکسی A۵۵ قابلیتی دارد که گلکسی S۲۴ هم ندارد!
  • گلکسی A۵۵ سامسونگ قابلیتی دارد که گلکسی S۲۴ هم ندارد!
  • استخدام رسمی برای مدت ۵ سال ممنوع شد؟
  • تظاهر به بستن کمربند به قیمت جان پسر جوان تمام شد
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • اندروید ۱۵ نصب اپلیکیشن‌های قدیمی را غیرممکن می‌کند
  • برنامه پلیس انگلیس: سفر هولیگان‌ها به یورو ممنوع
  • موانع سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان باید حذف شود