Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@04:45:50 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۳۰۸۸

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آن روز اگر چه آلومینیوم در ابتدا گل اول بازی را با ضربه سر زیبای کمال کامیابی نیا دریافت کرد ولی بلافاصله و با دو ضربه سر دیگر توسط شاهین توکلی در دقیقه ۲۰ و حامد پاکدل در دقیقه ۳۰ این گل خورده را جبران کرد و با حفظ آن در ۴۵ دقیقه دوم موفق شد مهمترین برد یک تیم اراکی در تاریخ رقابت های لیگ را بدست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد لک، مهدی شیری، احسان حسینی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی ۱۱ بازیکن ترکیب اصلی پرسپولیس در آن دیدار بودند.

حالا شنیده می شود یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است در دیدار روز دوشنبه از ترکیب حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، وحید امیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر و مهدی عبدی استفاده کند.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد. این بازیکن با مصدومیت از اردوی تیم ملی بازگشت و همین مسئله منجر به جدل لفظی باشگاه پرسپولیس با کادر پزشکی تیم ملی شد. هر چه بود قرمزها ناچار شدند در چند مسابقه حساس بدون دروازه‌بان اول خود وارد میدان شوند. با این حال نتیجه کار از آنچه گمان می‌رفت بهتر شد و امیررضا رفیعی ۳‌کلین‌شیت ارزشمند به ثبت رساند.

بیرانوند احتمالا برای بازی حذفی با آلومینیوم استراحت خواهد کرد تا در مسابقه سرنوشت‌ساز با سپاهان برای تیمش به میدان برود. با این حال با توجه به عملکرد بالاتر از تصور رفیعی، بیرو کار سختی دارد و دیگر نباید مرتکب اشتباهات گل‌درشتی شود که این فصل زیاد از او دیدیم؛ ازجمله در مسابقه با آلومینیوم و فولاد.

کد خبر 846232 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد