Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید صالح مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی در گفت وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات حادثه ریزش دیوار مدرسه‌ای غیردولتی در شهرستان علی آباد کتول استان گلستان اظهار کرد: طی پیگیری‌های انجام شده از طریق استان گلستان برای ایمنی مدرسه دریافتیم که این مدرسه گواهی استحکام بنا از نوسازی مدارس داشته است و تخلفی در این مورد رخ نداده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: علت وقوع این حادثه گودبرداری بدون مجوز شهرداری و نظام مهندسی ساختمان مجاور مدرسه بوده است و در شرایط کنونی هم مسببان این اتفاق بازداشته و دادستانی استان وارد عمل شده است.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به بازدید مدیرکل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان از مصدومان حادثه گفت که جزئیات وقوع این حادثه در حال بررسی است.

به گفته صالح وضعیت جسمانی مصدومان هم خوشبختانه مساعد است و آسیب جسمانی شدیدی ندارند و کسی بستری نشده است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا حضور دانش آموزان در مدرسه در شرایط کنونی با توجه به محدودیت‌های کرونایی قانونی بوده است یا خیر، بیان کرد: از طریق استان پیگیر این موضوع هستیم و اگر مورد خلاف شیوه‌نامه‌های بهداشتی و قوانین موجود رخ داده باشد مطابق قانون با مدرسه برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدرسه غیردولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی

مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران گفت: ساعتی قبل یک واحد مسکونی فرسوده در محله دروازه قصاب‌ها بر اثر فروچاله‌ و بارش باران دچار ریزش و تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، روح الله ملانوری اظهار کرد: ساعتی قبل یک واحد مسکونی فرسوده در محله دروازه قصاب‌ها بر اثر وجود فروچاله و بارش‌های فراوان باران در روزهای اخیر دچار ریزش شد.

وی گفت: این حادثه به آتش نشانی اعلام و در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محل حاضر شدند.

مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران ادامه داد: انشعابات این واحد برای ایمن سازی با حضور نیروهای عملیاتی قطع و شهرداری نسبت به ایمن سازی منطقه اقدامات لازم را ارائه کرد.

ملانوری افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت.

منبع: صدا و سیما

کد خبر 747933

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟