Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۱ تبریز از مراحل پایانی آماده‌سازی بهره‌برداری از پروژه رمپ خروجی آخر خیابان شهید رجائی به اتوبان پاسداران با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اکبر پورخردمند  اظهار کرد: پروژۀ رمپ آخر خیابان شهید رجائی (یوسف آباد) که یکی از مهم‌ترین پروژه‌های سال ۱۴۰۰ منطقه ۱ است، آرزوی دیرینه اهالی است که خوشبختانه وارد فاز عملیاتی شده و هم‌اکنون با سرعت و دقت مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه به طول ۴۴۰ متر و عرض ۱۰ متر با احتساب پیاده‌رو و با تملک ۶۰ واحد مسکونی و ریزدانه بوده که با اعتبار اولیه ۷۰ میلیارد ریال آغاز و پس از تملک و مراحل عمرانی و اجرائی، حدود ۱۲۰ میلیارد هزینه در بر خواهد داشت.

شهردار منطقه ۱ تبریز گفت: این پروژه به لحاظ قرارگیری موقعیت جغرافیائی، بسیار حائز اهمیت بوده و در بحث روان‌سازی حوزه حمل و نقل می‌تواند در اتصال جنوب به شمال و شمال‌شرق نقش مهمی ایفا کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی در آموزش و پرورش، زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان به بهره برداری رسید.

در مراسمی با حضور رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور و مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش و مدیران آموزش و پرورش استان، زمین چمن مصنوعی هنرسوان تربیت بدنی و علوم ورزشی شهید حیدریان در ناحیه چهار آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

این طرح ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات طرح شهید سلیمانی و در مساحت ۹۰۰ متر مربع آماده شده و جهت بهره‌برداری در اختیار هنرآموزان این آموزشگاه قرار گرفته است.

زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان سی و چهارمین پروژه ورزشی است که در قالب طرح شهید سلیمانی در مدارس قم تکمیل و اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • افزایش خروجی سد زاینده‌ رود برای آبیاری مزارع کشاورزان+ جزئیات
  • افزایش خروجی سد زاینده رود از امشب
  • خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز