Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: براساس نامه معاون پارلمانی رئیس جمهور، رئیس سازمان امور استخدامی کشور به عنوان نماینده دولت در جلسات صحن علنی و کمیسیون‌های تخصصی پیرو بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان شرکت و اعلام نظر می‌کند. خبرگزاری میزان - حسینعلی حاجی‌دلیگانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: محمد حسینی «معاون حقوقی و امور مجلس رئیس جمهور» طی نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس، نمایندگان دولت در جریان بررسی لایحه رتبه بندی را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به متن نامه بیان کرد: به استحضار می‌رساند براساس مصوبه دولت در جلسه چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰، مقرر شد در فرآیند رسیدگی به لایحه رتبه بندی معلمان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی کشور به عنوان نماینده دولت معرفی تا در جلسات صحن علنی و کمیسیون‌های تخصصی شرکت و اعلام نظر کند.   بیشتر بخوانید: توقف بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان به مدت ۱۰ روز در مجلس 


انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم بررسی لایحه رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی

دیوان محاسبات کشور آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، این نهاد نظارتی مستند به مفاد ماده 4 قانون نظام رتبه بندی معلمان و تبصره 1 ماده 3 آیین نامه اجرایی قانون مذکور و اصلاحیه آن، آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.

ماده 4 - فرآیند رتبه بندی برای کلیه معلمان، در یکی از رتبه‌ های ماده (3) این قانون و مطابق آیین ‌نامه اجرائی آن حداکثر تا سه ماه پس از ابلاغ قانون، بر مبنای امتیازات ناشی از معیارهای ذیل با رعایت ترتیب اولویت، انجام می‌ شود.
1 ـ شایستگی عمومی
2 ـ شایستگی تخصصی
3 ـ شایستگی حرفه‌ ای
4 ـ تجربه

تبصره ـ افراد موضوع لایحه قانونی راجع به استفاده کارکنان کادر اداری وزارت آموزش و پرورش که برای خدمت معلمی استخدام شده ‌اند از طرح طبقه ‌بندی مشاغل معلمان کشور و احتساب سوابق تجربی آنان مصوب 17 /9 /1358 شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران با اصلاحات بعدی، نیز مشمول این قانون می ‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • آیا تیک‌تاک به زودی از دسترس آمریکایی‌ها خارج می‌شود؟
  • افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی به کجا رسید؟
  • تعداد نمایندگان مجلس افزایش پیدا می‌کند؟