Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- امکان دانلود برخی از نرم‌افزارهای اندروید از طریق اپ استور آمازون روی ویندوز 11 فراهم شده است که در ادامه روش انجام این کار راه شرح داده ایم. امکان دانلود برخی از نرم‌افزارهای اندروید از طریق اپ استور آمازون روی ویندوز 11 فراهم شده است که در ادامه روش انجام این کار راه شرح داده ایم.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از neowin، همکاری مایکروسافت با اپ استور آمازون نشان دهنده قدرت ویندوز 11 در پشتیبانی از نرم‌افزارهای اندروید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال نسخه فعلی این سیستم عامل به صورت رسمی از اپ استور پشتیبانی نمی‌کند اما مایکروسافت تست این قابلیت را در کانال بتا آغاز کرده است.
 
به این ترتیب اگر از دستگاهی استفاده می‌کنید که در کانال بتا ثبت شده است می‌توانید از قابلیت پشتیبانی ویندوز 11 از نرم‌افزارهای اندروید بهره مند شوید. به این ترتیب می‌بایست در ابتدا مطمئن شوید که سری ساخت دستگاه شما روی 22000.xxx قرار دارد، در کانال بتای برنامه اینسایدر ویندوز ثبت شده است و از 8 گیگابایت رم و پردازنده پشتیبانی شده (اینتل Core i3 نسل هشتن،‌ای ام دی رایزن 3000، اسنپ دراگون 8c یا بالاتر) استفاده می‌کند.
 
شما می‌توانید با فشار دادن دکمه‌های Win و R و تایپ عبارت winver در باکس متن از شماره ساخت دستگاهتان مطلع شوید. اگر شماره ساخت شما پایین‌تر از مقدار خواسته شده بود به بخش تنظیمات کامپیورتان رفته و ویندوز خود را به روز کنید. برای ادامه کار باید ساخت 22000.282  را نصب داشته باشید. 
 
همچنین موقعیت مکانی دستگاه شما باید برای آمریکا تنظیم شده باشد. با رفتن به آدرس Settings > Time & language > Language & region on روی کامیپوتر ویندوزی تان می‌توانید از موقعیت مکانی دستگاه مطلع شوید.
   
مطمئن شوید که مجازی سازی روی دستگاه شما فعال است. این فرآیند بسته به شرکت سازنده سخت‌افزار کامپیوتر شما ممکن است به ورود به بخش BIOS نیاز داشته باشد و البته مایکروسافت توصیه می‌کند که کاربران از این راهنما پیروی کنند. با رفتن به Task Manager> Performance می‌توانید بررسی کنید که آیا مجازی سازی روی دستگاه شما فعال است یا خیر.
در اخر اطمینان حاصل کنید که از مایکروسافت استور نسخه 22110.1402.6.0 یا بالاتر استفاده می‌کنید. شما می‌توانید با رفتن به تنظیمات نرم‌افزار مایکروسافت استور و چک کردن انتهای صفحه از نسخه این نرم‌افزار مطلع شوید. اگر از نسخه‌های قبلی روی دستگاه شما نصب شده است می‌بایست به آدرس Library > Get updates بروید و نسخه جدید این نرم‌افزار را نصب کنید.
 
از  اینجا وارد فهرست بندی مایکروسافت استور بشوید.
روی Install کلیک کنید
روی دانلود کلیک کنید
پس از این که دانلود تمام شد در همان پنجره دکمه "Open Appstore" را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید.
باکس کوچکی را مشاهده می‌کنید که روی آن عبارت "Starting Windows Subsystem for Android..." نوشته شده است. این باکس بعد از چند ثانیه محو می‌شود.

سپس از شما خواسته می‌شود که یک حساب کاربری آمازون ایجاد کنید یا به حساب کاربری فعلی خود وارد شوید. مطمئن شوید که حساب کاربری شما برای منطقه آمریکا باشد. اگر با حساب غیر آمریکایی وارد شوید با پیام "The Amazon Appstore is not currently available in your country" مواجه خواهید شد.

پس از این که به حساب کاربری پشتیبانی شده وارد شدید به صفحه نخست ارجاع داده می‌شوید. در آنجا شماری از نرم‌افزارها و بازی‌ها برای دانلود وجود دارد. لازم به ذکر است که اپ استور آمازون تنها از نرم‌افزارهایی پشتیبانی می‌کند که در حال حاضر تحت سرپرستی مایکروسافت یا آمازون هستند.

با کلیک روی هر نرم‌افزار و انتخاب گزینه "Get" می‌توانید آن را دانلود کنید.

پس از این که دانلود نرم‌افزار تمام شد گزینه "Open" را انتخاب کنیدو شما همچنین می‌توانید این نرم‌افزار را از طریق جستجوی ویندوز، نوار ابزار (در صورت پین شدن) یا منوی استارت باز کنید.

نرم‌افزاری که راه اندازی کرده اید روی پنجره‌ای اختصاصی باز می‌شود.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مایکروسافت اندروید آموزش نرم افزارهای اندروید دستگاه شما ویندوز 11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد

مجید نصیری گفت: ۲۵۴ هزار و ۵۵۹ نفر ساعت از این آموزش‌ها در واحدهای فنی و حرفه‌ای برادران و ۱۵۹ هزار و ۷۶۹ نفر ساعت در واحدهای خواهران شهرستان ارائه شده است.

وی ادامه داد: آموزش‌های مهارتی به ۹هزار و ۸۴ نفر ساعت دانشجو و۸۳ هزار و ۷۲۳ نفر ساعت دانش‌آموز ارائه شد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خمین بیان کرد: ۱۲ هزار و ۴۸۰ نفر ساعت از ساکنان مناطق روستایی، ۱۶۶ هزار و ۴۰۳ نفر ساعت متقاضیان مهارت آموزی و ۳۹ هزار و ۹۳ نفر ساعت شاغلان بنگاه‌های اقتصادی پارسال در آموزش‌های مراکز فنی و حرفه‌ای خمین شرکت کردند.

نصیری گفت: پارسال ۱۸ هزار و ۲۹۱ نفر ساعت در پادگان و ۳۸ هزار و ۷۸۷ نفر ساعت در ندامتگاه آموزش‌های مهارتی فرا گرفتند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خمین اضافه کرد: یک‌هزار و ۳۲۲ نفر دوره مهارت آموزی هم در سال جاری در واحد برادران خمین ارائه شد.

وی، هدف از آموزش فنی و حرفه‌ای را گسترش توانایی‌ها و دانش افراد جویای کار و حتی شاغلین بیان کرد و افزود: آموزش و پژوهش، تولید استانداردهای آموزشی و ارزشیابی مهارت نیروی کار در دستور کار است.

نصیری گفت: این فرآیند از طریق آموزش در مراکز ثابت بخش دولتی، تیم‌های سیار شهری و روستایی، صنایع و صنوف، دانشگاه، زندان و پادگان‌ها و همچنین آموزش در بخش غیردولتی توسط آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد انجام می‌شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خمین یادآور شد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نسبت به تامین و تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر مورد نیاز بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و ارتقای فرهنگ مهارت‌های فنی جامعه اقدام می‌کند و همچنین در کنار فعالیت آموزشی، تعیین صلاحیت حرفه‌ای افراد متقاضی را نیز انجام می‌دهد.

شهرستان خمین از توابع استان مرکزی ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ شهر، ۲ بخش و هفت دهستان ساکن هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • وقتی آردا گولر و خانواده اش به والورده و دیاز آموزش رقص می دهند / فیلم
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می آید
  • پویش «معلم خوب من» در شبکه آموزش
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • پاول دورف: اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد