Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

سرهنگ محمد حیدری و سرهنگ کیخسرو دستغیب با احکام فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به ترتیب به عنوان روسای پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه استان کرمانشاه منصوب و در مراسمی معرفی شدند.

مراسم تکریم و معارفه روسای پلیس راهور و راه استان کرمانشاه با حضور سردار علی اکبر جاویدان فرمانده و جمعی از مدیران انتظامی کرمانشاه و همچنین مدیران چند دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات دفتر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ فضل اله شیری رییس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده، سرهنگ محمد حیدری به عنوان رئیس جدید این پلیس انتخاب شد.

همچنین ضمن تقدیر از تلاش های سرهنگ محمد حیدری رئیس سابق پلیس راه که به عنوان رییس پلیس راهور استان کرمانشاه انتخاب شده است، سرهنگ کیخسرو دستغیب به عنوان رئیس جدید پلیس راه استان کرمانشاه منصوب شد.

بیش از 300 هزار نفر از پلیس راهور کرمانشاه خدمات دریافت کرده اند

سرهنگ فضل الله شیری رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی استان در مراسم تکریم خود، گفت: طی سال های اخیر و در حدود چهار سال و هفت ماهی که در پلیس راهور مسئولیت داشتم اقدامات خوبی با کمک همه همکاران صورت گرفت به گونه ای که امروز در کشور حرف برای گفتن داریم.

وی همچنین با اشاره به رتبه های برتر کسب شده توسط پلیس راهنمایی و رانندگی استان در سطح کشور، گفت: کرمانشاه جزو اولین و معدود استان هایی است که موفق به برگزاری آزمون های گواهینامه به صورت الکترونیکی شده است.

سرهنگ شیری یادآوری کرد: در هفت ماه سپری شده از سال بیش از 303 هزار نفر در حوزه دور گواهینامه، پلاک، شماره گذاری و ... از پلیس راهور کرمانشاه خدمات دریافت کرده اند.

رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه همچنین از سرهنگ حیدری رئیس جدید این مجموعه نیز به ینکی یاد کرد و گفت: وی از جمله مدیران توانمند، با اخلاق و کارآزموده ناجاست و قطعا حضور وی در راس کار باعث پیشبرد بهتر امور خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طول 31 سال دوران خدمت خود هدفی جز ارائه خدمت صادقانه به مردم نداشته است، از حمایت های فرماندهان و همراهی همکاران خود در استان های مختلف قدردانی و از آن ها حلالیت طلبید

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پلیس راه پلیس راهنمایی و رانندگی راه استان کرمانشاه سابق پلیس راه پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه

سرهنگ ترابی گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی و در این شرایط جوی از عجله و شتاب خودداری کنند.

وی افزود: رانندگان مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد خود در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی خیابان‌ها وجاده ها، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی را در نظر بگیرند و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

سرهنگ ترابی تصریح کرد: رانندگان باید تا حد امکان از تردد ها‌ی غیر ضروری پرهیز کنند و اگر قصد سفر به خارج از شهر را دارند، حتماً با همکاران پلیس راهور و پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند و با احتیاط رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان