Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@17:27:46 GMT

فصل سوم عصر جدید چه زمانی پخش می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۵۶۲۲

فصل سوم عصر جدید چه زمانی پخش می‌شود؟

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز، تیزر فراخوان حضور استعدادها روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود که هرکس با هر سن و شغلی می‌تواند در این برنامه شرکت کند و استعداد خود را نشان دهد.

این فراخوان در حالی منتشر شده که هنوز جزئیاتی از فصل سوم "عصر جدید" منتشر نشده است و مشخص نیست که چه زمانی به آنتن برخواهد گشت؟ این برنامه چه تغییراتی دارد و سرنوشت سری جدید به کجا خواهد رسید؟ چرا که «احسان علیخانی» و همکارانش فصل دوم را هم به سختی در ایام کرونا به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود در فصل زمستان، فصل سوم این برنامه پربیننده تلویزیونی آغاز شود اما سختی‌های فصل دوم و توقف‌های پی در پیِ آن به دلیل شیوع کرونا، شروع فصل جدید را منوط به واکسینه شدن و شرایط آرام کرونا قرار داده است.

حتی برخی گمانه‌زنی کرده‌اند "عصرجدید3" برنامه نوروزی شبکه سه سیما خواهد بود. پیگیری‌های تسنیم نشان می‌دهد که هنوز زمان شروع تولید فصل سوم مشخص نیست. آرام شدن کرونا و واکسینه شدن حداقل 80 درصد مردم باعث می‌شود تا دست‌اندرکاران این برنامه تلویزیونی بتوانند پیش‌تولید و تولید فصل سوم را آغاز کنند.

بر اساس پیگیری ها، حجم گسترده‌ای از استعدادها قرار است برای راستی‌آزمایی از شهرستان‌ها به تهران و محل استودیوی "عصر جدید" بیایند و با وضعیت فعلی کار ساخت این فصل را نشدنی می‌کند. همان‌طور که به تعبیر خود احسان علیخانی، فصل دوم غیرقابل پیش‌بینی بود؛ «آن‌قدر شرایط کرونا عجیب و غریب شد که پیش‌بینی‌ها را تغییر داد. می‌خواستیم فصل دوم را مردادماه تمام کنیم و فصل سوم را برای نوروز 1400 به آنتن برسانیم که عید نوروز فینال فصل دوم پخش شد. یعنی در واقع پروژه 6 ماهه، یک ساله به پایان رسید.»

در پیگیری‌هایی که چند صباح قبل اتفاق افتاد قرار بود فصل سوم به زمستان برسد اما با رایزنی‌های جدید به نظر می‌رسد و جمله‌ای که به گوش می‌رسد "شاید عید نوروز، شاید تابستان و یا زمانی دیگر!".

به نظر می‌رسد دلیل فاصله ایجاد شده میان "عصر جدید" و تلویزیون در این است که 90 درصد شرکت‌کنندگان از شهرستان‌اند.

البته پیگیری‌ها بابت انتخاب داوران فصل جدید هم ما را به این نکته رساند: «داوران که حتماً تغییر می‌کنند؛ همان‌طور که احسان علیخانی در برنامه "دورهمی" توضیح داد اما با هیچ‌کسی منهای آن برنامه مهران مدیری، هنوز مذاکره نشده! آنجا هم علیخانی به مدیری می‌گوید آرزویم این است که شما در برنامه "عصر جدید" داوری کنید.»

منبع: تسنیم

انتهای پیام/*

کد خبر: 1116856 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز پیگیری ها عصر جدید فصل سوم فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان گفت: ارتش هشت شهید مدافع حرم، ۲۰ شهید در دوران کرونا و بیش از ۵۰۰ شهید ترور را تقدیم کشور کرده‌ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، امیر مراد خوش‌کنار، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت روز ارتش در قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان، بیان کرد: عملیات غرورآفرین وعدۀ صادق مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان به‌ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود و این عملیات هیمنۀ پوشالی دشمنان را فروریخت.

او با بیان اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک اتفاق نبود، اضافه کرد: انقلاب اسلامی نهال ثمرنشسته‌ای از خون شهیدان و حق‌طلبانی است که با رژیم ستم‌شاهی مبارزه کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب ارمغان فداکاری و خلوص امت اسلامی بود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی پیوندی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن را ایجاد کرد که نیروهای نظامی با مردم نقش مهمی در پیروزی آن ایفا کردند.

امیر خوش‌کنار بیان کرد: امام(ره) ارتش را در پیروزی انقلاب اسلامی سهیم و سرافراز کرد و ارتش نیز به ندای ملکوتی امام لبیک گفت و در کنار ملت نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشت.

او با بیان اینکه نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی با موشکافی و ژرف‌نگرشی نمایان می‌شود، یادآور شد: ارتش 48هزار شهید در دوران دفاع مقدس، هشت شهید مدافع حرم، 20 شهید در دوران کرونا و بیش از 500 شهید ترور را تقدیم کشور کرده‌است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با بیان اینکه نیروهای ارتش برای امنیت این مرزوبوم تمام‌قد در مناطق عملیاتی حضور دارند، خاطرنشان کرد: ارتش با تمام وجود در زمینه‌‌های سیل، زلزله و کرونا برای آرامش مردم مجاهدت می‌کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد