Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام پس از اقدامات اولیه بحران که در فصل بهار امسال برای آسیب‌دیدگان مناطق زلزله زده منطقه شوقان در استان خراسان شمالی انجام داد اکنون با توجه به عدم بازسازی منازل آسیب‌دیده در زلزله و آغاز فصل سرما در این مناطق اقدام به اعزام 50 دستگاه کانکس به این مناطق کرد.

به گزارش برنا؛ علی جوادی، مسئول قرارگاه امدادی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبری گفت: با دستور و پیگیری ریاست محترم ستاد اجرایی فرمان امام با اعتباری در حدود 15 میلیارد ریال این کانکس‌ها در کمترین زمان ممکن تولید و به مناطق آسیب‌دیده اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کانکس‌ها هر کدام با ظرفیت 12 نفر و جمعاً برای 600 نفر امکان اسکان موقت را ایجاد خواهد کرد.

مسئول قرارگاه امداد بنیاد احسان افزود: این کانکس‌ها با استفاده از نیروی داخلی و بهره‌گیری از توان کارخانجات داخل تولید شده و صفر تا صد آن از تکنولوژی ایرانی می‌باشد.

جوادی همچنین با اشاره به امکانات این کانکس‌ها گفت: کانکس‌های ارسالی برای مقابله با سرما به وسیله عایق‌های پشم شیشه در سقف و کف مقاوم‌سازی شده و جهت استفاده از وسایل گرمایشی برقی آماده شده‌اند.

او در توضیح شیوه توزیع کانکس‌ها گفت: کانکس‌های ارسالی بنیاد احسان توسط گروه‌های جهادی همکار بنیاد و اداره کل ستاد اجرایی در خراسان شمالی به افراد شناسایی شده تحویل خواهد شد.

لازم به ذکر است پیش از این نیز در حوادث زلزله از جمله زلزله‌های کرمانشاه و سی‌سخت نیز ستاد اجرایی فرمان امام با اعزام کانکس مسئله اسکان موقت آسیب‌دیدگان را مرتفع نموده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرما خراسان شمالی زلزله زلزله سرما کانکس ستاد اجرایی فرمان امام کانکس ها بنیاد احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام والمسلمین «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با «غلامرضا صالحی» رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: کار جهادی و خدمت به مستضعفان چراغ راه عملکردی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشد و لازم است.

وی با بیان اینکه در این راه نباید از مشارکت مردم نیز غافل شد، اضافه کرد: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بستر‌های لازم، فرهنگ‌سازی کرد. 

امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم اشاعه دین در مسیر خدمت به جامعه گفت: در دین اسلام، خداوند همه انسان‌ها را به انتخاب مسیر درست تشویق می‌کند و شاه کلید موفقیت در امور را تقوا معرفی کرده است. 

وی ادامه داد: تقوا را سرلوحه زندگی خویش قرار دهید تا در مجموعه مدیریتی نیز این نگرش با بعد معنوی پایدار باشد بنابراین ضروروی است افرادی برای مدیریت‌های داخلی ادارات انتخاب شوند که خدا ترس باشند.

امام جمعه ارومیه افزود: بنیاد مسکن مزین به نام حضرت امام خمینی (ره) است بنابراین از شما عزیزان انتظار می‌رود تا حساسیت بیشتری در امورات داشته و در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشید. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی ضمن تشکر از عملکرد بنیاد در زلزله خوی، گفت: الحمدالله بنیادمسکن انقلاب اسلامی از اولین ساعات زلزله در مناطق زلزله زده حضور فعال داشته و تا به امروز بسیاری از منازلی را که تخریب شده بودند، بازسازی کرده است ولی متاسفانه نتوانسته فعالیت‌های خود را بیان کند.

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار و تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت جهادی شما عزیزان، بزودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند