Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@10:22:30 GMT

شناسایی فروشنده ماریجوانا در اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۵۷۸۴

شناسایی فروشنده ماریجوانا در اینستاگرام

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری متهمی که در فضای مجازی گل و ماریجوانا می‌فروخت، خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام رصدهای شبانه روزی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط ماموران دایره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، مشخص شد یکی از سوداگران مرگ شمال پایتخت اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر روانگردان در یکی از شبکه‌های اجتماعی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دنبال این موضوع کارکنان دایره مبارزه با جرایم سایبری پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با همکاری ماموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه دوم موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از محلات شمال پایتخت شناسایی کنند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری وی صادر شد و در ادامه تیم‌های عملیاتی این پلیس ضمن هماهنگی قضائی پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل بیش از ۵۰۰ گرم گل و ماریجوانا کشف کنند.

وی افزود: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده به مقام قضائی ارجاع شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده سایت‌های فروش مواد مخدر می‌توانند از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ، مرکز دریافت گزارشات مردمی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به شماره ۶۳۹۸۴۶۱۸ و یا با مراجعه به دایره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت واقع در خیابان وحدت اسلامی، بعد از چهارراه مولوی جنب پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارش های خود را با کارشناسان ما در میان بگذارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فروشنده ماریجوانا مجرم رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران پلیس مبارزه با مواد مخدر مخدر پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد غلامی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس اقدام به حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی می‌کنند، بلافاصله موضوع تحت رصد اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران در روند رسیدگی به این موضوع دریافتند که متهمان به همراه خودروی مورد نظر در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی تردد می‌کنند، افزود: مأموران بلافاصله موضوع را به مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاع دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این عملیات مشترک پلیسی خودروی متهمان شناسایی و متوقف شد، تصریح کرد: در نتیجه در بازرسی از این خودرو ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ۲ نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6063818

دیگر خبرها

  • کشف ۲۹۴ کیلو مواد مخدر در هرمزگان 
  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر