Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@20:33:29 GMT

کتاب به زراعی گندم در دشتی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۶۷۴۴

کتاب به زراعی گندم در دشتی منتشر شد

به گزارش ایرنا،  این کتاب در ۱۱ گفتار شامل مفاهیم و مباحث کاربردی زراعت گندم، اصول و مبانی مدیریت زراعی، گیاه شناسی، فنولوژی، بوم شناسی، تغذیه گیاهی، مدیریت مصرف آب در زراعت، کنترل علف های هرز، مبارزه با آفات و کنترل بیماری ها، فیزیولوژی عملکرد دانه، ویژگی های کیفی دانه گندم را به زبانی ساده و کاربردی ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی احمدی نویسنده و پژوهشگر حوزه علوم زراعی ساکن بخش کاکی شهرستان دشتی دارای مقالات داخلی و lSl است و پیش از این آثاری نظیر آموزش زراعت گوجه فرنگی، کلزا، گیاهان دانه روغنی، اکولوژی گیاهی و اصول تولید و فرآوری گوجه فرنگی را به چاپ رسانیده است.

برچسب‌ها گندم شهرستان دشتی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر کتاب مصطفی احمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گندم شهرستان دشتی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گندم شهرستان دشتی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر کتاب مصطفی احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم

دشتی رئیس سازمان تعاونی روستایی استان یزد در جمع فعالین بخش کشاورزی شهرستان خاتم گفت: با توجه به اینکه شهرستان خاتم قطب کشاورزی است می‌طلبد انتخابات پرشوری در این شهرستان برگزار شود.

دشتی افزود: خوشبختانه با استقبال خوب فعالین بخش کشاورزی این شهرستان انتخابات دو اتحادیه صنف باغداری و دامداران برگزار شد.

او بیان کرد: هدف از برگزاری انتخابات و تشکیل اتحادیه‌ها و اتاق اصناف کشاورزی این است که بتوانیم خواسته‌های برحق کشاورزان منطقه مجدانه پیگیری شود. 

دشتی رئیس سازمان شرکت تعاونی استان در پایان با هیئت مدیره‌های تشکل‌ها تعاونی تولید فجر، تعاونی تولید نهرمسیح و شرکت تعاونی روستایی هرات دیدار و راهکار‌های توسعه فعالیت هایشان در شهرستان بررسی شد و تاکید کرد هیئت مدیره‌ها برای ارائه خدمت بیشتری به مردم فعالیت‌های خود را تشدید کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود
  • تولید ۴۰۰ هزار تن گوجه فرنگی در جنوب استان بوشهر
  • آغاز برداشت دانه‌های طلایی گندم در شادگان
  • برداشت محصولات جالیزی در شهرستان دشتی
  • پیش بینی برداشت ۷۵ هزار تن گندم در بهبهان
  • تخصیص ۵۰ کیلوگرم‌کود اوره‌مازاد بر سهمیه به پیمانکاران تکثیری بذر گندم و جو
  • پیش‌بینی تولید ۱۴ میلیون تن گندم در کشور
  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • اجرای طرح انتخاب مشارکتی ارقام گندم دیم (PVS) در منطقه بکشلوچای
  • مبارزه با سن گندم در ۸۶ هزار هکتار از اراضی استان همدان