Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: به ما قول داده شده تا حداکثر ظرف مدت یک ماه آینده کار اسکان دائمی مردم در مناطق زلزله زده به پایان برسد و مردم در خانه‌های خود مستقر شوند.

محمدرضا رضایی کوچی امروز، ۹ آبان ماه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس دستور رئیس مجلس شورای اسلامی، تیمی از کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در مناطق زلزله زده اندیکا حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: دستگاه‌های امدادرسان از جمله هلال احمر و اورژانس خوشبختانه در دقایق اول زلزله در منطقه حضور پیدا کرده و نیاز مردم را برطرف کردند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث اسکان موقت مردم تصریح کرد: چادرهایی برای اسکان موقت در اختیار مردم این مناطق قرار داده شد اما چادرها کیفیت لازم را ندارند.

رضایی کوچی عنوان کرد: براساس توافقات انجام شده با رئیس جمهور و وزیر کشور قرار است تا به سرعت چادرها تعویض شوند و چادرهایی بزرگتر و با شرایط بهتر در اختیار مردم قرار داده شود.

وی ادامه داد: پس از این کار بحث اسکان دائم پیگیری خواهد شد و بنیاد مسکن متولی این کار است که اکنون در منطقه مستقر است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۲ اکیپ در منطقه کار آواربرداری را آغاز کرده‌اند، گفت: به ما قول داده شده تا حداکثر ظرف مدت یکماه آینده کار اسکان دائمی مردم در مناطق زلزله زده به پایان برسد و مردم در خانه‌های خود مستقر شوند.

رضایی کوچی بیان کرد: مسیر دسترسی به این روستاها بسیار سخت است و جاده دسترسی مناسبی وجود ندارد. در این زمینه علاوه بر بحث اسکان، باید بحث ساخت جاده مناسب در دستور کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: عمده امرار معاش مردم منطقه دامداری است و در این زمینه وزارت جهاد کشاورزی باید در بحث تامین خوراک برای دام‌های عشایر در مناطق زلزله زده تلاش بیشتری کند.

رضایی کوچی گفت: در این مناطق جمعیت زیادی تحت پوشش کمیته امداد هستند و با توجه به این مساله انتظار داریم کمیته امداد امام خمینی نیز حضوری پررنگتر در منطقه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان زلزله اندیکا رئیس کمیسیون عمران کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مناطق زلزله زده رضایی کوچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، حسین درویشی امروز، ۳۰ فروردین با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع سیل در استان سیستان‌وبلوچستان ۵۴ نیروی تخصصی این جمعیت در قالب ۱۱ تیم عملیاتی از ۱۰ شهرستان استان فارس جهت امدادرسانی به این استان اعزام شدند.

وی بیان کرد: اعضای تشکیل دهنده هر یک از این تیم‌های عملیاتی ۵ نفره شامل نجاتگران متخصص سیلاب، اسکان اضطراری و تغذیه در بحران هستند که با ۱۳ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و کامیونت و تجهیزات کامل عملیاتی ائم از موتور پمپ آب، اسکان و تغذیه اضطراری عازم مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان شدند.   

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم