Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن پولادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از بازدید رییس کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهرماه جاری به مناطق زلزله زده خراسان شمالی و همچنین بررسی های اولیه کارشناسان گروه های جهادی مشخص شد که مردم آسیب دیده این منطقه با کمبود سرپناه مواجه هستند که باید قبل از فصل سرما چاره اندیشی شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ۵۰ دستگاه کانکس با ظرفیت هر کانکس ۱۲ نفر تهیه و به این مناطق ارسال شد که در مجموع ۶۰۰ نفر امکان اسکان موقت پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ادامه داد: این کانکس‌ها با استفاده از نیروی داخلی و بهره‌گیری از توان کارخانجات داخلی خراسان شمالی تولید شده و برای مقابله با سرما به وسیله عایق‌های پشم شیشه در سقف و کف مقاوم‌سازی و برای استفاده از وسایل گرمایشی برقی آماده شده‌اند.

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۵ ریشتری ساعت ۳.۳۴ دقیقه بامداد روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت مناطقی از جنوب خراسان شمالی و شهر سنخواست و روستاهای اطراف را لرزاند و با گذشت حدود پنج ساعت از نخستین زمین لرزه، ۲ زمین لرزه ۵.۴ و ۴.۲ ریشتری دیگر در بخش های سنخواست و شوقان در شهرستان جاجرم به ثبت رسید.

براثر این زمین لرزه به بیش از یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی ۱۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت وارد شد و ۱۲۱ واحد مسکونی تخریب شد.

بر این اساس، یکهزار و ۱۸۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض و تسهیلات کم‌ بهره به زلزله زدگان استان اختصاص یافت و ۵۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض و ۶۸۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به زلزله زدگان استان پرداخت شد.

برچسب‌ها ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان شمالی زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان شمالی زلزله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان شمالی زلزله خراسان شمالی زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مرحله اول قرعه کشی، در شهر شیروان با حضور معاون سیاسی فرمانداری شهرستان شیروان، رئیس اداره راه و شهرسازی شیروان و کارشناسان ذیربط معاونت املاک و حقوقی و کارشناسان اداره حراست برگزار شد.
در این جلسه تعداد ۹۰ قطعه با مساحت حداکثر ۲۰۰ مترمربع قرعه کشی شد که بعد از مراحل انعقاد قرارداد تحویل متقاضیان خواهد شد و مراحل بعدی قرعه کشی پس از تامین زمین برگزار خواهد.
حسین نعمتی جانشین معاون املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی خراسان شمالی هم گفت: بیش از ۷ هزار و ۱۵۰ نفر از مشمولان هم استانی قانون جوانی جمعیت که دارای ۳ فرزند یا بیشتر هستند در صف دریافت زمین رایگان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • پاکسازی مناطق شمالی کرج از زباله ها
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • هشدار؛ جان زمین در خراسان‌شمالی مکیده می‌شود
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • بهاباد امروز لرزید
  • خراسان شمالی در پیشبرد طرح‌های مسکن رتبه هشتم را دارد
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند