Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم کهنه کار میلان می گوید این باشگاه الزاما آخرین باشگاه دوران حرفه ای او نیست.

زلاتان ابراهیموویچ مهاجم 40 ساله باشگاه میلان معتقد است حضور او در پاری سن ژرمن باعث پیشرفت این تیم شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از تله فوت، زلاتان ابراهیموویچ مهاجم کهنه کار باشگاه میلان که به تازگی وارد دهه پنجم زندگی خود شده است، در مورد دوران طولانی مدت فوتبال خود به تله فوت گفت:

راز حضور طولانی مدت من در فوتبال، ذهن من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال تلاش هستم ثابت کنم 40 فقط یک عدد است و می توانم به انجام کاری که عاشقش هستم ادامه دهم. می خواهم هر روز بهتر شوم. مشخصا نمی توانم مثل سابق بازی کنم اما حالا هوشیارتر هستم و تجربه بیشتری دارم. 

او در مورد عملکردهای خوبش با وجود سن بالا نیز می گوید:

از این موضوع تعجب نکرده ام چون بهترین هستم. نمی توانم بابت این که بهترین هستم تعجب کنم. تلاش می کنم به هم تیمی هایم کمک کنم بهتر شوند. چیز بیشتری برای اثبات ندارم اما نمی خواهم بازنشست شوم و بعد حسرت بخورم و فکر کنم می توانستم به بازی ادامه دهم. می خواهم تا زمانی که مرا از فوتبال بیرون بیاندازم به فوتبال ادامه دهم. وقتی که به طور کامل و واقعا تمام شده باشم. 

با وجود این حرف های زلاتان و پایان قرارداد او با میلان در ژوئن 2022، میلان الزاما آخرین باشگاه این مهاجم نخواهد بود:

مطمئن نیستم. باید ببینیم چه می شود.گفتم می خواهم تا آنجا که می توانم ادامه دهم. اگر میلان بخواهد مرا بازیکن آزاد اعلام کند و حس کنم می توانم ادامه دهم، این کار را خواهم کرد. 

میلان در حال حاضر صدرنشین سری آ است و زلاتان معتقد است می تواند جام قهرمانی بیشتری به ویترین افتخاراتش اضافه کند:

 می توانیم به شانسمان باور داشته باشیم. هر چه بیشتر باور کنیم، قهرمانی امکان پذیرتر به نظر می رسد. بدون باور و سخت کوشی، نمی توانید به اهدافتان برسید.

مهاجم سوئدی می گوید او برای لیگ فرانسه اعتبار ایجاد کرده است:

یکی از اولین نفراتی بودم که با تغییر مدیریت باشگاه پاری سن ژرمن به این تیم رفتم و در عرض 48 ساعت تغییرات ایجاد شد. افتخار می کنم که از همان آغاز آنجا بودم زیرا بدون من پاری سن ژرمن تیم فعلی نمی شد. برای شهر پاریس یا به خاطر پول به این باشگاه نرفتم به آنجا رفتم تا تغییر ایجاد کنم. 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم محرومیت 17 ساله ایران از عنوان بهترین بازیکن سال آسیا دو پاس گل مهدی طارمی مقابل بوآویشتا (پورتو - بوآویشتا) / ویدیو همدردی جالب هواداران دورتموند با دوقلوهای خود در ایتالیا: تسلیم نشو کاتانیا گل زیبای لوییس ریوخا به بارسلونا (بارسلونا 1-1 آلاوز)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن ادامه دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان در چارچوب رقابت‌های لیگ یک فرانسه از ساعت ۲۰:۳۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پاری سن ژرمن و لوریان امشب _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ یک فرانسه با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پاری سن ژرمن و لوریان

لیگ یک فرانسه (لوریان - پاری سن ژرمن) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌ ‌

کد خبر 747601

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم