Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@23:31:39 GMT

اعلام ترکیب تیم امید ایران مقابل تاجیکستان

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۸۸۴۴

اعلام ترکیب تیم امید ایران مقابل تاجیکستان

مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم امید ایران، ترکیب تیم ملی زیر۲۳ سال ایران مقابل تیم زیر ۲۳ سال تاجیکستان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از برگزاری جلسه فنی امروز صبح تیم امید در سالن جلسات هتل تاجیکستان، ترکیب تیم امید ایران از سوی مهدوی کیا سرمربی تیم امید به این شرح اعلام شد:

رضا کاخ ساز، یونس اکبرپور، میلاد کر، سامان فلاح، مهدی هاشمی نژاد، محمد خدابنده لو، یاسین سلمانی(کاپیتان)، حسین نخودکار، مهدی لموچی، امیرعلی صادقی و سبحان خاقانی

تیم‌های ایران و تاجیکستان از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران و ۱۹ به وقت محلی در ورزشگاه مرکزی دوشنبه به مصاف هم می روند تا تکلیف سرگروه مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم امید ایران تیم امید ایران تیم ملی امید تیم ملی امید ایران تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال تاجیکستان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا موفق شد با کسب تساوی برابر ژاپن ۴ امتیازی شود و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و در این مرحله باید به مصاف افغانستان برود.

وحیدوف سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان در خصوص عملکرد تیمش گفت: در بازی با ژاپن موفق شدیم به تساوی برسیم و در رده اول گروه قرار بگیریم. ژاپن برای اولین بار از مرحله گروهی بالا نیامد.

او در خصوص دیدار با افغانستان در مرحله یک چهارم نهایی گفت: باعث خرسندی است که هم ایران، هم افغانستان و هم تاجیکستان به عنوان ۳ کشور همزبان صعود کردیم. با با تیم افغانستان قبلاً بازی کرده ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم.

کد خبر 6085854

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت
  • ژاپن از جام ملت‌های فوتسال آسیا حذف شد!
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند