Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات استیناف صدور مجوز حرفه‌ای توضیحاتی را در خصوص شرایط استقلال و پرسپولیس ارائه کرد.

به گزارش برنا؛ داریوش مصطفوی گفت: در خصوص جلسه امروز کمیته استیناف و بدوی جهت رد یا تایید صلاحیت باشگاه‌ها، کمیته بدوی رای خود را بر عدم صلاحیت اکثر باشگاه‌های بزرگ مانند استقلال، پرسپولیس، تراکتور و... قرار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نظر کمیته استیناف را جویا شدند که این کمیته پس از بررسی محتویات پرونده با عنایت به حساسیت موضوع و توجه به اهمیت هواداران و وظیفه ما یه توجه به آنها، مقرر شد به استناد ماده ٨ آیین نامه صدور مجوز حرفه‌ای سال ٢٠٢١ با عنایت به به عدم تایید معیارهای اجباری یعنی معیارهای گروه A برای باشگاه های پرسپولیس و استقلال موارد به این شرح به تصمیم‌گیری رسید:

قرار شد هر کدام از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در صورت عدم بارگذاری، عدم تهیه صورت حسابهای مالی و عدم ارائه گزارش‌های حسابرسی عدم ارائه بدهی کارکنان، بازیکنان و مربیان قدیم معادل یک میلیارد تومان جریمه مالی شوند که این حکم غیر قابل اعتراض تعیین شد.

وی افزود: با عنایت به اینکه صورتحساب‌های مالی در زمان مقرر حسابرسی نشده است، مجوز حرفه‌ای ٢٠٢١ استقلال و پرسپولیس به صورت مشروط تایید شد و به این دو باشگاه مدت ٣ ماه فرصت داده شد تا موارد را اصلاح و به تایید کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای برسانند.

رییس هیات استیناف صدور مجوز حرفه‌ای ادامه داد: این موارد اهم جلسه امروز بود تا با تطبیق آیین نامه داخلی با کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا در واقع این دو باشگاه را جریمه کنیم و مهلتی بدهیم تا پس از سه ماه صورت حساب‌های مالی را ارائه کنند. از همین لحظه به وزارت ورزش و جوانان به طور جدی توصیه می‌کنم که مجمع جداگانه برای دو باشگاه برگزار شود، چرا که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا روی این موضوع حساسیت ایجاد شده است.

ضمن اینکه باشگاه های فولاد، سپاهان و گل گهر نیز موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای شدند که در این بین باشگاه گل گهر با نظم قابل توجهی اقدامات لازم را انجام داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیین نامه پرسپولیس استقلال استقلال و پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال فیفا وزارت ورزش و جوانان فوتبال آسیا استقلال پرسپولیس داریوش مصطفوی مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس صدور مجوز حرفه ای دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم، پرسپولیس در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود. با توجه به اینکه صنعت یکی از گزینه‌های سقوط است، شاگردان اوسمار کار بسیار سختی خواهند داشت.

با این حال پرسپولیس فرصت دارد با کسب پیروزی برابر صنعت نفت پس از مدت‌ها طعم صدرنشینی‌ را هرچند موقت بچشد. سرخ‌ها اکنون در نزدیک‌ترین موقعیت نسبت به استقلال هستند و تیم جواد نکونام تنها یک امتیاز بیشتر دارد.

باتوجه به اینکه بازی استقلال یک روز بعد از پرسپولیس برگزار می‌شود، سرخپوشان فرصت دارند با کسب پیروزی به صدر جدول بیایند و آن‌وقت استقلال باید برای پس گرفتن جایگاه خود شمس آذر را شکست بدهد.

معادلات قهرمانی در هفته‌های پایانی جذاب‌تر دنبال می‌شود و پرسپولیس که در نیم فصل دوم اوضاع خوبی را تجربه کرده در پی دفاع از عنوان قهرمانی خود است.

دیگر خبرها

  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد
  • سند واگذاری استقلال و پرسپولیس منتشر شد + جزئیات | متقاضیان تا چه روزی فرصت دارند؟