Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@16:06:54 GMT

مجوز مصرف اورژانسی واکسن "فخرا" صادر شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۹۵۵۹

صراط:

سازمان غذا و دارو مجوز مصرف اضطراری واکسن «فخرا» را صادر کرد. محمدرضا شانه ساز، رئیس سازمان غذا و دارو در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت میلاد دارو نور نوشت:

به گزارش تسنیم، پیرو صدور مجوز مشروط مصرف واکسن فخرا در دوازدهمین جلسه کمیسیون قانونی تشخیص صلاحیت ساخت و ورود دارو و مواد بیولوژیک و همچنین مطابق با چهاردهمین جلسه کمیسیون قانونی تشخیص، با توجه به بحران همه‌گیری کرونا و بر اساس دستور مقام عالی وزارت، مبنی بر تصویب ستاد ملی کرونا، با صدور مجوز مصرف اضطراری داوطلبانه فرآورده مشروط به مصرف مطابق با اولویت‌های وزارت بهداشت و بر اساس سند ملی واکسیناسیون کووید ۱۹ و تعهد بر تکمیل مستندات و تکمیل مطالعه بالینی فاز سه و پذیرش مسئولیت هرگونه عوارض احتمالی ناشی از تزریق واکسن توسط سازنده برای مدت ۶ ماه با ارائه مدارک لازم و رعایت کلیه ضوابط و مقررات جاری این اداره کل موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت واکسن فخرا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز پذیرش پژوهشگر پسادکتری برای دانشگاه محقق اردبیلی صادر شد

اسماعیل چمنی گفت: این مجوز روز گذشته در دیدار با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اخذ شد و هدف از پذیرش پژوهشگر پسادکتری جذب و حمایت از فارغ‌التحصیلان دکتری، افزایش تولیدات علمی، بهبود و ارتقا جایگاه و حفظ مرجعیت علمی دانشگاه است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی افزود: برگزاری این دوره‌ها موجب تقویت ارتباط عمیق‌تر دانشگاه، صنعت و مراکز تولیدی و گسترش تولید علم و فناوری خواهد شد و فراخوان پذیرش پژوهشگران پسادکتری برای سال ۱۴۰۳ از طریق سایت دانشگاه منتشر خواهد شد تا متقاضیان ثبت‌نام کنند.

به گفته او، پس از ثبت‌نام داوطلبان، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه به بررسی پرونده‌های دانش‌آموختگان علاقه‌مند و داوطلب همکاری اقدام خواهد کرد و دانشگاه محقق اردبیلی پارسال نیز ۴۱ پژوهشگر پسادکتری در رشته‌های مختلف پذیرش کرده بود و امسال با تخصیص اعتبار، تعداد پژوهشگران پسادکتری افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • فقط زالوی طبی عرضه شده در داروخانه ها مورد تأیید است
  • در زالودرمانی فقط زالوی طبی عرضه شده در داروخانه‌ها مورد تائید است
  • داروخانه‌ها مجاز به فروش زالوی طبی هستند
  • تنها زالوی طبی عرضه شده در داروخانه تأییدیه دارد
  • زالوی طبی عرضه شده در داروخانه مورد تایید است
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • مجوز پذیرش پژوهشگر پسادکتری برای دانشگاه محقق اردبیلی صادر شد
  • واکنش دمشق به اقدام تلافی جویانه ایران
  • بلاتکلیفی توزیع آنلاین دارو‌های بدون نسخه