Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه گروه آموزش ایرنا از ستاد اجرایی فرمان امام، مسئول قرارگاه امدادی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر افزود: پس از اقدامات اولیه بحران که در فصل بهار امسال برای آسیب‌دیدگان مناطق زلزله‌زده منطقه شوقان در استان خراسان شمالی انجام داد اکنون با توجه به عدم بازسازی منازل آسیب‌دیده در زلزله و آغاز فصل سرما در این مناطق اقدام به اعزام ۵۰ باب کانکس به این مناطق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی جوادی تاکید کرد: با دستور و پیگیری ریاست ستاد اجرایی فرمان امام و با اعتباری در حدود ۱۵ میلیارد ریال این کانکس‌ها در کمترین زمان ممکن تولید و به مناطق آسیب‌دیده اعزام شد. این کانکس‌ها هر کدام با ظرفیت ۱۲ نفر و جمعاً برای ۶۰۰ نفر امکان اسکان موقت را ایجاد خواهد کرد.

مسئول قرارگاه امداد بنیاد احسان خاطرنشان کرد: این کانکس‌ها با استفاده از نیروی داخلی و بهره‌گیری از توان کارخانجات داخل تولید شده است. کانکس‌های ارسالی توسط گروه‌های جهادی همکار بنیاد در خراسان شمالی به افراد شناسایی شده تحویل خواهد شد.

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۵ ریشتری ساعت ۳.۳۴ دقیقه بامداد روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت مناطقی از جنوب خراسان شمالی و شهر سنخواست و روستاهای اطراف را لرزاند و با گذشت حدود پنج ساعت از نخستین زمین لرزه، ۲ زمین لرزه ۵.۴ و ۴.۲ ریشتری دیگر در بخش های سنخواست و شوقان در شهرستان جاجرم به ثبت رسید.

براثر این زمین لرزه به بیش از یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی ۱۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت وارد شد و ۱۲۱ واحد مسکونی تخریب شد.

برچسب‌ها ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان شمالی بنیاد برکت ریاست ستاد اجرایی فرمان امام زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان شمالی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان شمالی بنیاد برکت ریاست ستاد اجرایی فرمان امام زلزله ستاد اجرایی فرمان امام خراسان شمالی زمین لرزه کانکس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند و به نتیجه برسانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت_ در کار گروه زیر بنایی، توسعه روستایی و عشایری خراسان شمالی اظهار کرد: در پیشبرد پروژه‌های مسکن ملی از هشت استان برتر کشور هستیم.

وی افزود: اولویت اقدامات دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۳ مصوبات سفر رئیس جمهور و مولدسازی باشد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حوزه مصوبات سفر بعضی دستگاه‌های اجرایی اقداماتی در دست اقدام دارند که باید پیگیری لازم را برای تحقق آن داشته باشند و در خصوص مولدسازی نیز بیشتر دستگاه‌ها امکان مولدسازی دارند؛ بنابراین با اشراف بر قوانین از همه امکانات به نحو مناسب و با بهره‌وری بالا استفاده شود.

رشیدی در ادامه به پتانسیل‌های استان پرداخت و گفت: خراسان شمالی ظرفیت‌های زیادی در حوزه سرمایه‌گذاری دارد و برای رسیدن به توسعه اقتصادی اقدامات متفاوتی صورت می‌گیرد.

وی در خصوص توجیه اقتصادی الحاق اراضی به محدوده شهرها، افزود: در راستای نهضت ملی مسکن، ۳۴ هکتار از اراضی ملی در شهر گرمه به محدوده الحاق شد.

کد خبر 746889

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند